شهرت خطرناک‌ترین شرور ورامین با اسامی زنان/نابینا کردن رهگذر بی‌گناه در حین عربده کشی



"اخبار

 

اخبار حوادث - شهرت خطرناک‌ترین شرور ورامین با اسامی زنان/نابینا کردن رهگذر بی‌گناه در حین عربده کشی

رئیس پلیس اطلاعات و امینت عمومی شرق استان تهران از دستگیری شرور معروف ورامین که با سلاح سرد اقدام به نابینا کردن یکی از شهرروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ قاسملویی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر بیان داشت: این متهم به جرم ایجاد درگیری و مجروح کردن یکی از شهروندان تحت تعقیب پلیس بود که بامداد روز گذشته دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی افزود: مدتی قبل یکی از اراذل و اوباش ورامین با سلاح سرد شروع به عربده کشی و ناسزا گویی به رهگذران می کند و زمانی که با اعتراض شهروندان مواجه می شود، اقدام به ضرب و شتم یکی از آنان کرده به نحوی که وی را از ناحیه چشم نابینا و از محل می گریزد.
 
وی تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع و جلوگیری از شرارت های فرد مذکور پرونده ای تشکیل و پس از اینکه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار می گیرد، دستور بازداشت متهم صادر و تیمی از عوامل اداره عملیات این پلیس برای دستگیری متهم وارد عمل میشوند.
 
سرهنگ قاسملویی گفت: در نهایت محل اختفای این متهم را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این متهم را در حالی که قصد فرار از دست پلیس را داشت، دستگیر کردند.
 
وی اظهار داشت: سرقت به عنف، فحاشی، صدمه بدنی عمدی، شرکت در نزاع و اخلال در نظم عمومی، اعتیاد، قدرت نمایی با قمه و فحاشی، اخاذی، نگهداری سلاح گرم و مواد مخدر برخی از مصادیق جرائمی بود که متهم به آن ها شهرت داشت و با استفاده از اسامی بانوان در کنار اسم خود سعی در کسب شهرت در بین مردم می کرد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به سوابق قبلی متهم اظهار داشت: متهم پس از بازجویی های انجام شده و اعتراف به جرائم خود به مقام قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------