کيف قاپي از رانندگان زن پشت چراغ قرمز



اخبار حوادث - کيف قاپي از رانندگان زن پشت چراغ قرمز

اعضاي باند کيف‌قاپي که قربانيان خود را از ميان زنان متوقف شده در پشت چراغ قرمز انتخاب مي‌کردند توسط پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير شدند.

 به گزارش مردم سالاری، در ارديبهشت ماه سال جاري خانمي با مراجعه به کلانتري 110 شهدا به مأموران اعلام کرد که کيف دستي وي توسط سرنشنيان يک دستگاه موتورسيکلت سفيد رنگ و در حاليکه او با خودرو در پشت چراغ قرمز توقف کرده بود، به سرقت رفته است.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع کيف قاپي و به دستور بازپرس شعبه اول دادسراي ناحيه 34 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

مالباخته (شاکيه) پس از حضور در پايگاه ششم پليس آگاهي در اظهارات خود به کارآَگاهان گفت: در ساعت 12:30 روز چهاردهم ارديبهشت93 در خيابان شکوفه دروديان در حال تردد با خودرو سواري خود بودم؛ ناگهان در پشت چراغ قرمز، سرنشين يک موتورسيکلت اقدام به باز کردن درب سمت شاگرد راننده کرد و در يک لحظه اقدام به سرقت کيف دستي حاوي مدارک شناسايي، وجوه نقد و گوشي تلفن همراه من کرد و به سرعت از محل متواري شد.

همزمان با شناسايي تعدادي از مالباختگان به ويژه خانم‌هايي که بدين شيوه و شگرد مورد
کيف قاپي و سرقت در حين رانندگي قرار گرفته بودند، کارآگاهان پايگاه ششم آگاهي با انجام اقدامات پليسي اطلاع پيدا کردند که يکي از مجرمين سابقه‌دار منطقه پيروزي، اقدام به از سرگيري سرقت‌هاي کيف قاپي در سطح شهر تهران گرفته است ؛ با شناسايي «محمد . ن» (25 ساله) که از مجرمين سابقه دار در زمينه کيف قاپي به شيوه داخل خودرو بوده و در استان‌هاي مختلف کشورها بارها دستگير و روانه زندان شده، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که اين متهم يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي سفيد رنگ نيز در اختيار دارد.

باتوجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص «محمد . ن» و موتورسيکلت آپاچي سفيد رنگ مورد استفاده توسط وي، تصاوير اين متهم از بانک اطلاعاتي پليس استخراج و در بررسي تصاوير مجرمين، تصوير وي از سوي تعدادي از شکات و مالباختگان، به عنوان راننده موتورسيکلت مورد شناسايي قرار گرفت. با شناسايي «محمد . ن» به عنوان يکي از اعضاي گروه سارقين، کارآگاهان اقدام به دستگيري وي در مخفيگاهش واقع در داخل منطقه پيروزي – خيابان پرستار کردند.

محمد پس از دستگيري و انتقال به پايگاه ششم آگاهي، صراحتا به ده‌ها فقره کيف قاپي در مناطق مختلف شهر تهران به ويژه در پيروزي – شکوفه – بلوار ابوذر اعتراف و يکي از بچه محل‌هاي خود به نام «علي . ر» (25 ساله) را به عنوان همدست خود معرفي کرد.

با معرفي «علي . ر» از سوي «محمد»، وي به عنوان يکي از مجرمين سابقه دار کيف قاپي (6 فقره سابقه دستگيري به اتهام کيف قاپي) که بارها توسط پليس آگاهي دستگير شده، مورد شناسايي قرار گرفت؛ بلافاصله مخفيگاه «علي . ر» در اتوبان آهنگ شناسايي و اين متهم پس از دستگيري ضمن تأييد اظهارات محمد، سه مجرم سابقه‌دار به نام‌هاي «مهرزاد» (23 ساله)، «حسين» (30 ساله) و «عبدالله» (33 ساله) را به عنوان سه عضو ديگر معرفي کرد.

در ادامه رسيدگي به پرونده و با شناسايي مخفيگاه متهمان در منطقه اتوبان آهنگ، اين سه متهم نيز در سه عمليات همزمان دستگير و در همان تحقيقات اوليه به ده‌ها فقره سرقت بويژه کيف قاپي در پشت چراغ قرمز و يا در حين ورود خودرو به داخل پارکينگ اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه رضا اميدي، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «در ادامه رسيدگي به پرونده و با اعتراف متهمان به ده‌ها فقره کيف قاپي در مناطق مختلف شهر تهران، قرار قانوني براي آنها صادر و متهمان جهت انجام تحقيقات تکميلي و شناسايي ديگر جرايم ارتکابي در اختيار پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته‌اند؛ لذا از کليه شکات و مالباختگان، بويژه بانواني که بدين شيوه و شگرد مورد سرقت و کيف قاپي قرار گرفته‌اند دعوت مي‌شود تا جهت شناسايي متهمان و پيگيري شکايات خود به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان نبرد شمالي – ميدان نبرد - انتهاي خيابان شهيد بيدي مراجعه کنند».
اخبار حوادث - مردم سالاری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------