قتل در حمایت از فامیل



اخبار حوادث -  قتل در حمایت از فامیل

پسرجوانی که برای حمایت از یکی از اقوامش دست به قتل زده ‌است وقتی پای میز محاکمه رفت مدعی شد زمان ارتکاب جرم حالت طبیعی نداشت.

به گزارش خبرنگار ما، نماینده دادستان تهران در ابتدای جلسه محاکمه در جایگاه حاضر شد و با توجه به مدارک موجود در پرونده درخواست صدور حکم قانونی کرد. در ادامه مادر مقتول برای متهم درخواست صدور حکم قصاص کرد و گفت حاضر به گذشت نیست.


 سپس متهم به نام کریم در جایگاه قرار گرفت او اتهامش را قبول کرد و گفت: «آن روز مست بودم و اصلا حواسم نبود و نمی‌دانم چرا این کار را کردم. مقتول به نام پرهام به همراه برادرش یاشار با یکی از اقوام من به نام سعید دعوا کرده‌ بودند.

 

سعید پسر خوبی بود این دو برادر هم خیلی بچه‌های خوبی بودند من خواستم واسطه شوم تا با هم آشتی کنند به همین دلیل دنبال یاشار رفتم البته یکی از دوستان به نام اکبر هم با من بود.


 اکبر به من قمه داد و من که حالت مستی داشتم قمه را گرفتم. قرار بود فقط با دو برادر حرف بزنیم وقتی این دو را سوار ماشین کردیم به منطقه‌ای بیابانی رفتیم و آنجا درگیری شروع شد. من هم با قمه یک ضربه به پرهام زدم اصلا حواسم نبود که ضربه را محکم نزنم.

 

می‌خواستم او را مجروح کنم اما شاهرگش قطع شد.» سپس یاشار- برادر مقتول- در جایگاه حاضر شد.


 او گفت: «من و سعید با هم دعوا کرده ‌بودیم کریم هم دوست ما بود روز حادثه به قهوه‌خانه محل کارم آمد و گفت بیا با هم صحبت کنیم تا دعوا تمام شود گفتم الان نمی‌شود قهوه‌خانه را به من سپرده‌اند خیلی اصرار کرد اکبر هم با او بود. آنها من را سوار ماشین کردند و کریم گفت پرهام هم باید بیاید توضیح دادم من با سعید دعوا کردم و نیازی به حضور پرهام نیست. کریم گفت چون آشتی‌کنان است بهتر است او هم باشد.


 سر راه برادرم را هم سوار ماشین کردیم. یکدفعه کریم به راننده گفت به بیابان بپیچد. من ندیدم او قمه با خودش دارد. وقتی پیاده شدیم کریم به اکبر گفت دوربین را روشن کن و فیلم بگیر او با ته قمه چند ضربه به من زد برادرم جلو آمد تا مانع شود که یکدفعه ضربه‌ای را به گردن او زد.» بنابر این گزارش بعد از پایان جلسه رسیدگی قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------