اعدام زجرآور یک متهم در ایالت آریزونای آمریکا



اخبار ,اخبار حوادث ,اعدام

 

اخبار حوادث - اعدام زجرآور یک متهم در ایالت آریزونای آمریکا

رسانه‌های آمریکایی از اعدام زجرآور یک متهم در ایالت آریزونا خبر می‌دهند.

به گزارش تسنیم، یک فرد متهم در ایالت آریزونا که به اعدام محکوم شده بود روزچهارشنبه پس از تزریق ماده‌ سمی به مدت بیش از 90 دقیقه با نفس‌های بریده تنفس کرد تا سرانجام در حالتی زجرآور جان داد.

اعدام «ژوزف رادولف وود» در ساعت 13:52 به وقت محلی آمریکا در یکی از زندانهای ایالت آریزونا آغاز شد و ساعت 15:49 فوت وی اعلام شد. روزنامه آمریکایی لس‌آنجلس تایمز گزارش داده وی در دادگاه تلاشی نافرجام برای آگاه شدن از داروهای سمی‌ای کرده بود که قرار بود با آنها اعدام شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده آقای وود با تزریق دارویی مرکب از «میدوزولام» و «هیدرومورفین» اعدام شده است.  وی در سال 1991 به  اتهام قتل یک دختر و پدرش به اعدام محکوم شده بود.

در ماه اردیبهشت هم تزریق داروی اشتباه به یک سیاه‌پوست متهم به اعدام به مرگ زجرآور وی ختم شده بود.  قرار بود حکم اعدام این سیاه‌پوست با تزریق داروی «میدازولام» در مرحله اول و  تزریق داروهای «برومید وروکونیوم» و «کلرید پتاسیم» در مرحله‌های بعدی انجام شود. ترکیب این سه دارو برای اعدام پیش از این در آمریکا آزمون شده بود اما در اعدام این سیاه‌پوست آمریکایی دوز داروی «میدازولام» مورد استفاده 5 برابر بیشتر از موارد مشابه قبلی بود.

اخبار حوادث - تسنیم

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------