آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

جنایت به‌خاطر متلک



اخبار حوادث -  جنایت به‌خاطر متلک

مردی که متهم است همکارش را کشته، در جلسه دادگاه مدعی شد اگر قتل را انجام نمی‌داد، خودش جانش را از دست می‌داد.

نماینده دادستان دیروز در جلسه محاکمه‌ای که در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد به تشریح پرونده پرداخت و گفت: «کارگاه مبل‌سازی‌ای در شرق تهران روز 27اردیبهشت سال90 دچار آتش‌سوزی شد و یکی از کارگران به‌نام محمود، جانش را از دست داد. در جریان تحقیقات، معلوم شد محمود با واردشدن ضرباتی به گردن و شکم به قتل رسیده و آتش‌سوزی عمدی است.

 

صاحبان کارگاه حدود یک‌ماه بعد آنجا را تعمیر و دوباره شروع به کار کردند. در آن زمان پدر یکی از کارگران سابق به‌نام فریبرز با صاحب‌کار سابق پسرش تماس گرفت و از او خواست فریبرز دوباره در آنجا مشغول به کار شود. به‌این‌ترتیب پسر جوان به کارگاه بازگشت، اما در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد قتل توسط او انجام شده است به‌همین‌دلیل متهم دی‌ماه سال91 بازداشت شد و در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.»

 

نماینده دادستان در ادامه خواستار صدور حکم قانونی برای فریبرز به اتهام قتل، جنایت بر میت و احتراق عمدی شد. در ادامه اولیای‌دم مقتول در جایگاه قرار گرفتند و گفتند خواسته‌شان قصاص متهم است. سپس یکی از مالکان کارگاه شکایتش را مطرح کرد و توضیح داد فریبرز از کارگران سالم و خوب کارگاه بود و از دلیل اختلاف او با مقتول خبر ندارد. وقتی نوبت به فریبرز رسید تا از خودش دفاع کند بار دیگر اتهام قتل را پذیرفت و گفت: «من و پدرم در تهران کار می‌کردیم و برای خانواده‌مان در شهرستان پول می‌فرستادیم چندروز قبل از حادثه مبلغی پول به محمود دادم تا وقتی به شهرستان می‌رود آن را به مادرم بدهد. شب حادثه به کارگاه رفتم.

 

محمود در آنجا تنها بود. از او پرسیدم پول را به مادرم داد او گفت این کار را انجام داده و وقتی در خانه‌مان بوده خواهرانم را هم دیده و به یکی از آنها متلک گفته است. از شنیدن این حرف به‌شدت عصبانی شدم. ما با هم درگیر شدیم. هر دو چاقو در دست داشتیم و من یادم نیست چند ضربه زدم فقط به خاطر دارم به شکم او ضربه زدم. بعد از آن محمود دوباره به سمتم حمله کرد. او را هل دادم، به اجاق خورد، چون آنجا پر از چوب و مواد قابل اشتعال بود بلافاصله همه‌جا آتش گرفت من هم از ترسم فرار کردم.

 

 مدتی بعد دوباره در همان کارگاه مشغول به کار شدم اما ماموران دستگیرم کردند.» متهم به قتل ادامه داد: «من قصد نداشتم محمود را به قتل برسانم ضمن اینکه او هم، زمان درگیری چاقو داشت و اگر من او را به قتل نمی‌رساندم محمود مرا می‌کشت.»


بنا بر این گزارش هیات قضات بعد از ختم جلسه دادگاه، برای صدور رای وارد شور شدند.
اخبار حوادث - شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------