پرونده اسرارآمیز دختری گمشده



اخبار حوادث - پرونده اسرارآمیز دختری گمشده

عامل ربوده شدن دختر نوجوانی در «نیوهمپشایر» انگلیس با تحقیقات تخصصی پلیس به دام افتاد.

به گزارش پلیس، «ابیگل هرناندس» دختر نوجوان 15 ساله حدود 10 ماه قبل در راه بازگشت از مدرسه و در حالی که یک روز به سالروز تولدش مانده بود به شکل مرموزی ناپدید شد. با گزارش این اتفاق به پلیس تحقیقات برای یافتن این نوجوان آغاز شد، تعدادی از دوستان این دختر او را در حال سوار شدن بر تاکسی دیده بودند و اطلاعات دیگری از او نداشتند.


با این سرنخ تحقیقات پلیس برای یافتن عامل این آدم‌ربایی در میان تاکسیرانان آغاز شد اما با گذشت ماه‌ها هیچ نتیجه‌ای به دست نیامد.


9 ماه از حادثه گذشته بود که یک روز دختر نوجوان با پای خودش به خانه بازگشت اما با مهر سکوتی که بر لب زده بود ماجرا را مرموزتر کرد.


تنها اطلاعاتی که پس از پیداشدن این دختر نوجوان در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت تصاویر چهره‌نگاری شده آدم‌ربا بود. با این تصویر پلیس از مردم نیز کمک خواست. حدود یک ماه پس از انتشار این تصاویر رد آدم‌ربا گرفته شد و پلیس در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کرد.


این مرد که با نام «ناتانیل کیبی» 34 ساله شناسایی شده پیش از این نیز بارها سابقه شرارت داشت و زندانی شده بود. به گفته قاضی پرونده در صورت اثبات اتهام این مرد در این پرونده آدم‌ربایی 7 سال زندان در انتظار او خواهد بود. 

 

نکته عجیب اینکه با وجود بازجویی‌ها و حضور متهم در دادگاه، پلیس همچنان از بیان جزئیات پرونده خودداری می‌کند و خانواده دختر نوجوان نیز حاضر به مصاحبه نیستند. کیبی علاوه بر آدم‌ربایی به اتهام خشونت، فریب پلیس، نگهداری سلاح و مقاومت در برابر پلیس نیز تحت محاکمه قرار گرفت.

اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------