خبرنگار قلابی در قهوه خانه دستگیر شد



اخبار حوادث - اخاذی از مردم با سرقت کارت گروه های خبری
خبرنگار قلابی در قهوه خانه دستگیر شد

مردی که با سرقت کارت یکی از قسمت های صداوسیما و همچنین گروه های خبری از مردم اخاذی می کرد، توسط پلیس در قهوه خانه دستگیر شد.

ساعت 10 دقیقه بامداد 16 مرداد ماه، در پی اطلاع ماموران مبنی بر حضور افراد مسلح در قهوه خانه در حوالی میدان راه آهن تهران بلافاصله اکیپی از ماموران تخصصی کلانتری رازی به محل اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل دو مرد جوان را دستگیر کردند که در بازرسی از آنان یک قبضه اسلحه به همراه شش عدد فشنگ مشقی کشف شد.

مرد جوانی که اسلحه حمل می کرد خود را به نام «بهرام» معرفی کرد و مدعی شد که کارمند یکی از ارگان های نظامی است و مجور حمل سلاح را نیز دارد.

متهمان جهت بررسی بیشتر و تحقیقات تکمیلی به کلانتری 115 رازی منتقل و تحت بازجویی فنی قرار گرفتند. در خلال تحقیقات پلیسی مشخص شد «بهرام» هویتش را جعلی اعلام کرده و قصد فریب ماموران را داشته است.

از آنجایی که ماموران مطمئن بودند جرائم متهم بیش از این موارد است، بازرسی دقیق تری را از وی شروع کردند و در قسمت های مختلف بدنش 10 عدد کارت شناسایی مسروقه مربوط به ارگان مختلف کشور از جمله سازمان صداوسیما و گروه های خبری کشف و ضبط کردند.

متهم با الصاق عکس خود بر روی کارت های مسروقه با دهها مورد هویت مختلف اقدام به اخاذی می کرد و اهداف مجرمانه خود را پیش می برد.

سرانجام در تحقیقات پایانی مشخص شد که سلاح بهرام، قلابی بوده و او ضمن اخاذی از مردم، اقدام به زورگیری در مناطق جنوبی تهران نیز می کرده است.

سرگرد حسین دلاور رییس کلانتری 115 رازی گفت: پرونده ای در این رابطه تشکیل و هر دو متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف سابر جرائمشان در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------