محاكمه پسر شيشه‌يي به اتهام قتل خواهر بيمار



اخبار حوادث - محاكمه پسر شيشه‌يي به اتهام قتل خواهر بيمار

پسر شيشه‌يي كه خواهر بيمارش را به قتل رسانده بود با رضايت اولياي دم از جنبه عمومي جرم محاكمه شد.

به گزارش اعتماد، در اين پرونده علي 28 ساله، متهم است خواهر 31 ساله خو د را به قتل رسانده است. 27 خرداد سال 91 اين جنايت به ماموران كلانتري تهرانپارس اعلام شد. ماموران پس از حضور در محل با جسد الهام در حالي كه آثاري از درگيري روي سر و صورتش مشاهده مي‌شد، روبه‌رو شدند.

مادر الهام در بازجويي‌ها گفت: دخترم دو روز قبل پيوند مغز و استخوان كرده بود و به دليل بيماري خوني جان خود را از دست داد با توجه به وجود آثار درگيري روي سر و صورت دختر جوان بازپرس جنايي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد.

 تحقيقات در اين زمينه ادامه داشت كه گزارش پزشكي قانوني راز اين جنايت را فاش كرد. در گزارش پزشكي قانوني علت مرگ الهام ضربه مغزي اعلام شده بود.

كارآگاهان كه در برابر پرونده قتلي قرار داشتند به تحقيق از خانواده مقتول پرداختند كه برادر الهام به نام علي لب به اعتراف گشود و گفت: خواهرم هميشه خودش را به مريضي مي‌زد تا به او توجه شود. شب حادثه بر سر اين موضوع با هم درگير شديم كه من چند ضربه به سرش زدم كه باعث مرگش شد بعد هم مادرم گفت به پليس مي‌گوييم او بر اثر بيماري فوت شده است.

 اولياي دم مقتول در ادامه با مراجعه به دادسرا رضايت خود را اعلام كردند كه صبح ديروز جلسه دادگاه از جنبه عمومي جرم در شعبه 113 دادگاه كيفري و به رياست قاضي حسين اصغرزاده برگزار شد.

در اين جلسه علي با قبول اتهامش گفت: من در زمان جنايت ماده مخدر شيشه مصرف مي‌كردم و شب حادثه در يك لحظه كنترلم را از دست داده و خواهرم را كشتم و حالا هم از كار خود پشيمانم.

پس از آخرين دفاعيات متهم قضات دادگاه براي تصميم‌گيري وارد شور شدند. 

اخبار حوادث - اعتماد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------