پایان قدرت نمایی در خیابان‌های اصفهان



اخبار ,اخبار حوادث ,قدرت نمایی

اخبار حوادث - پایان قدرت نمایی در خیابان‌های اصفهان/ عملیات ویژه برای دستگیری 5 اوباش قداره به دست

پنچ نفر از افراد شرور كه با اقدامات شرارت آميز خود آسايش ساكنان يكي از محله های اصفهان را بر هم زده بودند ،در عمليات ويژه ماموران پليس امنيت عمومي استان اصفهان شناسايي و دستگير شدند.

سرهنگ اكبر عاصمي رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر اينكه فردي شرور به همراه چند نفر از همدستانش با استفاده از سلاح سرد (چاقو و قداره) با فحاشي و تهديد، اقدام به تخريب خودرو آنان نموده و متواري شده اند ،موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اين پليس قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت عمومي استان اصفهان با اشاره به اقدامات مجرمانه اين افراد ،افزود: ماموران اين پليس پس از انجام تحقيقات ، پاتوق و مخفيگاه آنان را شناسائي و با هماهنگي قضايي در يك عمليات ويژه و ضربتي 5 نفر از اين افراد را دستگير و تعدادي سلاح سرد نيز كشف كردند.

سرهنگ عاصمي با بيان اينكه متهمان پس از دستگيري تحويل مراجع قضايي شدند خاطر نشان کرد:برخورد با افراد شرور و برهم زنندگان نظم عمومي در اولويت برنامه هاي اجرايي قراردارد و  پليس در شناسايي و برخورد با اين گونه افراد از تمامي ابزارهاي قانوني خود استفاده مي كند .
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------