دستگیری شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس



اخبار ,اخبار حوادث ,شرور مسلح

 

اخبار حوادث - دستگیری شرور مسلح در عملیات ویژه پلیس

رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان کهگيلويه و بويراحمد از شناسايی و دستگيري شرور مسلح سابقه دار در عمليات روز گذشته پليس اين استان در روستاي " چين لوداب " از توابع شهرستان بويراحمد خبر داد.

سرهنگ عبدي پور رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان کهگيلويه و بويراحمد در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت : ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي در ادامه اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و شناسايي و دستگيري مجرمان فراري ، پس از انجام چندين مرحله کار اطلاعاتي يك شرور مسلح سابقه دار را در روستاي "چين لوداب" شهرستان بويراحمد شناسايي كردند.

وي افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضايي ، وارد عمل شدند و متهم را که با يک دستگاه موتورسيکلت در جاده ارتباطي چين به لوداب  با سر و صورت پوشيده در حال تردد بوده شناسايي و اقدامات پليسي خود را براي دستگيري اين شرور مسلح آغاز کردند .

سرهنگ عبدي پور  تصریح کرد:اين فرد به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقيب و گريز و تلاش ماموران ، با تنگ شدن عرصه بر خود با به جا گذاشتن موتورسيکلت از محل متواري شد که با پيگيري ماموران و اقدامات پليسي اين فرد سابقه دار که جز افراد شرور و داراي سوابقي از جمله درگيري مسلحانه ، شرارت ، اخلال در نظم عمومي و حمل و نگهداري سلاح غيرمجاز در سطح شهر ياسوج بوده ، به دام افتاد.

به گفته رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي کهگيلويه و بويراحمد، متهم در بازجويي هاي پليس،به جرم خود و درگيري مسلحانه با مأموران انتظامي نيز اعتراف کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------