شلیک انتقامجویانه برای کوری پسر جوان(+عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,شلیک انتقامجویانه برای کوری پسر

 

اخبار حوادث - جوان تیرانداز هنوز ادعای بی‌گناهی دارد
شلیک انتقامجویانه برای کوری پسر جوان

مهاجم نقابدار در برابر دیدگان مغازه‌داران جاده آمل به نور در حالی که یک اسلحه شکاری در دست داشت، به سر پسرجوان شلیک کرده و حادثه هولناکی را رقم زد.

در این شلیک حدود 20 ساچمه به سر و صورت پسر جوان اصابت کرده و یکی از آنها چشم راست وی را کور کرد.بنابر این گزارش، ساعت 16 عصر روز 17 بهمن ماه 92 تعمیرکاران  و مغازه داران اطراف جاده آمل به نور در حال کار بودند که صدای شلیک گلوله‌هایی آرامش منطقه را به هم ریخت.


پسر 25 ساله‌ای به نام «جعفر»  در حالی که خودروی مزدا وانت خود را برای تعمیر به یک گاراژ در آن حوالی برده  با شنیدن صدای شلیک‌ها از داخل گاراژ بیرون دوید و به سمت محل صدا در فاصله اندکی از گاراژ رفت، هنوز چند قدمی از گاراژ دور نشده بود که صدایی وی را به سمت خود فراخواند.

 

سرش را که برگرداند گلوله‌ای شلیک شد و وی را نقش بر زمین کرد.براساس این گزارش، با تماس مغازه‌داران منطقه دقایقی بعد خودروی اورژانس با حضور در محل حادثه به سرعت جوان مصدوم را به بیمارستان رساند.پزشکان بیمارستان در نخستین مراحل معاینات اعلام کردند چون تعداد زیادی ساچمه به سر و صورت و سایر قسمت‌های بدن جوان زخمی فرو رفته است، وضعیت خطرناکی دارد و باید به سرعت تحت عمل جراحی قرار گیرد.


با انجام اقدام‌های پزشکی و خارج کردن تعدادی از ساچمه‌ها از بدن جعفر، نوبت به جراحی و خارج کردن اصلی‌ترین جراحت وی رسید. در این مرحله پزشکان باید ساچمه‌ای را که داخل چشم او رفته بود خارج می‌کردند، اما سعی و تلاش‌ها بی‌فایده بود و قسمت‌های اصلی چشم آسیب‌ جدی دیده بود، بنابر این تیم پزشکی مجبور شد چشم راست این جوان ورزشکار آملی را تخلیه کند.


با تنظیم شکایتی در این باره از سوی خانواده قربانی، مأموران آگاهی آمل تحقیقات در این باره را آغاز کردند.جعفر وقتی در برابر بازجویی‌های مأموران آگاهی قرار گرفت در این باره گفت: روز حادثه خودرویم را برای تعمیر برده بودم، ساعتی از شروع به کار جلوبندی‌ساز می‌گذشت که صدای شلیک چند تیر را شنیدم.

 

از سرکنجکاوی به سمت بیرون گاراژ دویدم، وقتی به سر کوچه رسیدم، مرد جوانی را در برابر خودم دیدم که نقابی بر صورت کشیده و اسلحه‌ای شکاری را در دست داشت. او با دیدن من روی زانو نشسته و مرا صدا کرد. به طرف وی برگشتم.

 

در همین لحظه شلیک کرد. فاصله ما خیلی کم بود. گمان می‌کنم چیزی حدود 7 تا  8 متر می‌شد. شدت ضربه ساچمه‌ها و باد گلوله چنان ضربه‌ای به صورتم زد که به عقب پرتاب شده و روی زمین افتادم.


در آخرین لحظات  پیش از این‌که بی‌هوش شوم چهره پسر جوانی که شلیک کرده بود را دیدم، او همان جوان شروری است که یک هفته پیش به همراه دوستانش برای من و یکی از دوستانم مزاحمت ایجاد کرده و با هم درگیری داشتیم.


جعفر درباره ماجرای درگیری نیز گفت: روز 12 بهمن من با یکی از دوستانم که تعمیرکار خودرو است در جاده نور به آمل ایستاده بودیم، برف زیادی باریده بود، چند پسر جوان که انگار حالت عادی نداشتند، در حالی که سوار بر یک پراید بودند از مقابل ما رد شدند و بدون مقدمه شروع به فحاشی کردند.

 

به خاطر همین موضوع با هم جرو بحث کردیم، وقتی با میانجیگری مردم بحث‌ها تمام شد ما به داخل یک سوپرمارکت رفتیم. در همین لحظه آن‌ها به طرف ما آمده باز هم قصد ایجاد درگیری داشتند. این بار وقتی جوانان منطقه وارد ماجرا شدند همه آنها به سرعت سوار پراید شده و فرار کردند اما یکی از آنها که همان جوان تیرانداز بود، ماند. دوستم هم با وی درگیر شد، با پایان دعوا وی تهدیدکنان از محل رفت.


چند روزی گذشته بود، او چند باری به همراه دوستانش برای انتقام گرفتن از دوست تعمیرکار من به در مغازه و حتی خانه‌اش آمده اما وی را پیدا نکرده بودند. روز حادثه او به همراه سه تن از دوستانش با یک پژو آمده بود. وقتی با مغازه بسته دوستم که در فاصله کمی تا گاراژ قرار داشت، مواجه شده بود شروع به تیراندازی به سمت  کرکره و تابلو مغازه کرده بود.

 

وقتی مرا در آن نزدیکی دید به سمت من نیز شلیک کرده و متواری شد.با توجه به این ادعاها، مأموران با نشانی‌هایی که از مشخصات جوان تیرانداز در اختیارشان قرار گرفته بود، وی را که از ساکنان یکی از روستاهای نور است ردیابی و بازداشت کردند.این پسر در حالی که با دستور بازپرس رسیدگی‌کننده به ماجرای شلیک، از نور به آمل انتقال داده شده بود وقتی در برابر بازجویی‌های مأموران آگاهی آمل قرار گرفت ، خود را بی‌گناه دانست.


بدین ترتیب با دستور بازپرس پرونده، وی دستگیر و برای شناسایی به بیمارستان انتقال داده شد و در مواجهه با قربانی‌اش شناسایی شد.بنابر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده پوکه‌های گلوله‌های شلیک شده از سمت جوان تیرانداز برای انجام آزمایش‌های انگشت‌نگاری و سایر موارد مربوط به مشخص کردن این‌که گلوله از کدام اسلحه شلیک شده است، در اختیار تیم متخصصان دایره جنایی پلیس قرار گرفت.


این در حالی است که پزشکان بیمارستان و پزشکی قانونی اعلام کرده‌اند سه ساچمه در نواحی نزدیک به مغز و چندین ساچمه در دیگر نقاط بدن جعفر باقی مانده و باید هر چه زودتر خارج شود.


بازپرس پرونده تا انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن واقعیت ماجرا با صدور دستور بازداشت موقت، متهم پرونده را در اختیار آگاهی قرار داد.
 اخبار حوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------