مرگ مشکوک زن باردار(+عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,,مرگ مشکوک زن باردار

 

اخبار حوادث - جنازه مقتول بعد از 2 ماه در یک معدن پیدا شد
مرگ مشکوک زن باردار

پلیس کالیفرنیا مردی را در ارتباط با قتل همسر یک افسر نیروی دریایی بازداشت کرده است. ارین کوروین، نوزده ساله که سه ماهه باردار بود و در آلاسکا سکونت داشت، از ماه ژوئن مفقود شده بود. او در سفری که به پارک ملی جوشاتری داشت، ناپدید و جسد او بعد از دو ماه در یک معدن پیدا شد.

همسایه سابق این زن به نام کریستوفر لی، بیست و چهار ساله بتازگی به اتهام قتل او بازداشت شده است. اتهام او قتل عمد از طریق «در انتظار گذاشتن در شرایطی نامناسب» است که در صورت اثبات، وی با مجازات مرگ یا حبس ابد بدون امکان عفو مشروط روبه رو خواهد بود.

به گفته دادستان، پس از بررسی کامل و تحقیقات تکمیلی مشخص می شود که دادستانی برای کدام یک از این مجازات ها تقاضا خواهد داد. از ابتدای مفقود شدن ارین، لی مظنون اصلی پرونده بود.

ارین روزی که قرار بود به پارک ملی جوشا تری برود، به آنجا نرفت. به گفته پلیس خودروی این زن در چند مایلی محل زندگی اش کشف شد؛ جایی که لی و همسرش نیکول زندگی می کردند. کارآگاهان در نزدیکی خودروی رها شده ارین جای پاهایی پیدا کرده بودند که در نهایت به رد لاستیک منتهی می شد. کارآگاهان می گویند رد لاستیک ها با توجه به نمونه برداری و آزمایش های انجام شده، دقیقا با لاستیک جیپ لی مطابقت و همان عرض و پهنا را دارد.

چند نفر از جمله دوستان ارین کوروین به بازرسان گفته بودند کوروین و لی با هم رابطه دارند. متهم اعتراف کرده با مقتول رابطه داشت، اما گفته این ارتباط دوستانه و معمولی بود. لی همچنین به پلیس گفت روزی که ارین ناپدید شد، او برای شکار رفته بود و اصلا در خانه اش یا نزدیکی آنجا حضور نداشت. زمانی که تیم جستجو برای پیدا کردن زن باردار در تلاش بود، بیش از صد محوطه معدنی بازرسی شد. سپس ماموران از اطلاعات و سیگنال های تلفن همراه ارین استفاده کردند و محوطه جستجو را به 300 مایل گسترش دادند. بخشی از این محدوده، محوطه های دولتی بود. جسد این زن سرانجام در معدنی در صحرای کالیفرنیا کشف شد.

عملیات جستجو زمانی به پایان رسید که فیلم های به دست آمده از دوربین مداربسته داخل یک معدن، وجود چیزی شبیه یک جسد را نشان داد. لی روز بعد از کشف جسد بازداشت شد.

تاکنون جزئیاتی درخصوص نحوه قتل منتشر نشده، اما پلیس اعلام کرده است لی را به عنوان متهم ردیف اول بازداشت و اتهام قتل عمد را به او تفهیم کرده است.

با این حال اتهامی متوجه شوهر ارین نیست. به نظر می رسد او از رابطه پنهانی همسرش بی خبر بود و بنابراین انگیزه ای برای قتل نداشت. همچنین هنگام مفقود شدن ارین، او سر کار بود و شاهدان این موضوع را تائید کرده اند. این زوج بتازگی ازدواج کرده و منتظر نخستین فرزند خود بودند.

دوستان و آشنایان ارین گفته اند او زنی آرام بود و مورد مشکوکی در روابط وی دیده نمی شد. گرچه پلیس این احتمال را در نظر گرفته که مقتول از لی باردار شده، اما متهم هر نوع ارتباط جنسی با مقتول را رد کرده است. یک منبع آگاه گفته طبق اظهارات دوستان ارین، این زن به آنها گفته بود لی نگران است همسرش در صورت خبردار شدن از بارداری ارین طلاق بگیرد و دیگر اجازه ندهد لی فرزندش را ملاقات کند.

ارین در روزی که مفقود شده به همسرش گفته بود برای کوهنوردی به پارک ملی می رود و در این سفر مادرش نیز همراهش است. او توضیح داده بود این منطقه را چند روز پیش مادرش برای کوهنوردی کشف کرد، اما پیام های رد و بدل شده در تلفن همراه ارین نشان می دهد او قصد داشت برای شکار با لی به این منطقه برود و مادرش از این ماجرا هیچ اطلاعی نداشت.

در گزارش پلیس آمده است داخل خودروی جیپ لی، یک سلاح کالیبر 40 پیدا شده است. پلیس گفته مدارک دیگری نیز در دست دارد، اما آنها را منتشر نکرده است.

شوهر ارین که افسر نیروی دریایی آمریکاست، درباره قتل همسرش اظهار نظری نکرده است. متهم نیز افسر نیروی دریایی بود. 

 

اخبار ,اخبار حوادث ,,مرگ مشکوک زن باردار

اخبار حوادث - جام جم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------