کمای یک پدر در جراحی ساده



اخبار حوادث - کمای یک پدر در جراحی ساده

جراحی ساده در بابلسر، پدر خانواده‌ای را به کمای مطلق فرو برد.یک بیمار 49 ساله فریدونکناری که پنج روز پیش برای جراحی فتق به بیمارستان شفای بابلسر مراجعه کرد، سه ساعت بعد از عمل جراحی احساس درد شدیدی در ناحیه جراحی شده کرد که از سوی پرستاران آمپول آرام‌بخشی به بیمار تزریق شد.

این بیمار نیم ساعت بعد از تزریق آمپول به کما رفت و در حال حاضر در وضعیت وخیمی به سر می‌برد.حسن آقاپور برادر بیمار درباره وضعیت این بیمار به فارس گفت: برادرم 49 ساله، دو دختر و پسر دارد که به دلیل جراحی باد فتق به این بیمارستان مراجعه کرد.

 

وی افزود: برادرم تا پیش از عمل جراحی سابقه هیچ گونه بیماری نداشته و از لحاظ جسمی و روحی از شرایط طبیعی و سالمی برخوردار بود و تاکنون حتی لب به سیگار هم نزده بود.
وی گفت: بعد از عمل جراحی برادرم وضعیت خوبی داشت و حتی با خانواده خود به گفت‌وگو پرداخت اما بعد از گذشت حدود سه ساعت احساس درد در ناحیه جراحی شده کرد و بعد از مدتی پرستاران بر بالین وی حاضر شدند و به وی یک آمپول آرام‌بخش تزریق کردند.

 

آقاپور اضافه کرد: بعد از تزریق آمپول، خانواده‌اش وی را برای استراحت بیشتر ترک کردند اما بعد از گذشت نیم ساعت که پسرش برای اطلاع از وضعیت وی نزدش رفته بود دید پدرش قلبش را می‌فشارد و از دهانش کف می‌ریزد.وی اضافه کرد: پزشکان که بلافاصله بر بالین وی حاضر شدند عامل را سکته بعد از جراحی اعلام کردند.


برادر بیمار ادامه داد: شب حادثه پزشکان دستور انتقال بیمار را صادر کرده اما تماسی که با بیمارستان‌های همجوار برقرار کردند همه آنها اعلام کردند ظرفیت پذیرش بیمار را ندارند و ما که نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم تصمیم گرفتیم در همان شب یک دکتر را به بالینش آوریم که این پزشک بعد از معاینه برادرم اعلام کرد تاکنون سکته به این شکل ندیده‌‌است.


برادر بیمار گفت: به علت کوتاهی برخی مسئولان در حال حاضر برادرم در کمای مطلق است و اگر از همان ساعات اولیه که پزشکان دستور انتقال را دادند برادرم را منتقل می‌کردیم شاید در حال حاضر از وضعیت خوبی برخوردار بود چرا که در آن زمان ضریب هوشی برادرم 11 بود اما در حال حاضر ضریب هوشی‌اش 3 است و مغزش از کار افتاده و تنها قلبش می‌تپد.


سرپرست بهداشت و درمان بابلسر درباره این بیمار اظهار داشت: همه تلاش خود را برای نجات این بیمار به کار بردیم و با همه بیمارستان‌ها درباره پذیرش بیمار صحبت کردیم اما آنها از پذیرش بیمار خودداری کردند.عامل این سکته مشخص نشده و بیمار در وضعیت وخیم با امکانات کم در بیمارستان شفای بابلسر بستری و هنوز منتقل نشده است.

 

--------------------------------------------

 

دزدی اینترنتی برادرزاده از عمو

 برادرزاده‌ای که از حساب عمویش 6 میلیون و 500 هزار ریال سرقت کرده بود از سوی پلیس فتای کرمانشاه دستگیر شد. سرهنگ «اسدالله زحمتکش»، رئیس پلیس فتای کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار کرد: مالباخته به پلیس مراجعه و ادعا کرد 6 میلیون و 500 هزار ریال از حسابش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

 

وی افزود: کارشناسان پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و پس از بررسی‌های فنی متهم را شناسایی کردند. این مقام پلیسی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، متهم که برادرزاده مالباخته بود دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی اعتراف کرد یک شب که در خانه عمویش مهمان بوده اقدام به سرقت کارت وی و سپس فعال ساختن رمز دوم آن کرده و کارت را در جای خود گذاشته و قبل از این‌که عمویش به بانک مراجعه و کارت را غیرفعال کند

 

با استفاده از شماره کارت و رمز دوم حساب شاکی،  اقدام به سرقت و برداشت از آن و خرید اینترنتی کرده است. سرهنگ زحمتکش در پایان خاطرنشان کرد: در این پرونده اعتماد و در دسترس قرار دادن کارت بانکی باعث سرقت شده که با کمی مراقبت و رعایت اصول حفاظتی می‌توان از این سرقت‌ها جلوگیری کرد.
اخبار حوادث -  ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------