قتل دوست قدیمی به خاطر مسائل اخلاقی



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل دوست

 

اخبار حوادث - قتل دوست قدیمی به خاطر مسائل اخلاقی/دفن جسد در زمین‌های اطراف شهرک صنعتی

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همدان از به قتل رسیدن فردی مفقود شده و دستگیری قاتل و همدستانش خبر داد.

سرهنگ زارعی فرمانده انتظامی شهرستان بهار همدان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر دفن جسد مردی در شهرک صنعتی بهاران بلافاصله اکیپی از مامورین آگاهی ،بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی شهرستان بهار استان همدان به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همدان با بیان اینکه قسمتی از دست جسد مدفون شده از خاک بیرون بوده و شکل ظاهری جسم از بین رفته است تصریح کرد: برابر نظریه پزشکی قانونی، جسد از یک هفته پیش دفن شده و در بررسی های بیشتر با توجه به اعلام خبر مفقود شدن فردی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بهار در تاریخ 31 مرداد ماه سال جاری ، هویت جسد شناسایی و مشخص شد که متعلق به جوان 25 ساله ای به هویت "ف_خ " اهل و ساکن شهر بهار می باشد.

سرهنگ زارعی در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات گسترده ای را جهت کشف پرونده آغاز کردند و برابر تحقیقات فنی بعمل آمده از خانواده و آشنایان مقتول مشخص گردید مقتول روز قبل از قتل با چند تن از دوستانش در سطح شهر بهار دیده شده بود.

این مقام مسوول بیان داشت :  در ادامه تحقیقات، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان با استفاده از شگردهای پلیسی توانستند چهار نفر از دوستان مقتول را که هر کدام دارای سوابق کیفری متعدد بودند شناسایی و بعنوان متهم دستگیر کنند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه متهمان با تناقض گویی سعی داشتند مسیر تحقیقات را منحرف کنند  که در نتیجه با تجمیع یافته های پلیسی و مشخص شدن ارتباطات بین آنها و با استفاده از شگردهای خاص تحقیق، سرانجام هر چهار متهم به نحوه قتل مقتول اعتراف کردند.

سرهنگ زارعی ادامه داد : در تحقیقات تکمیلی مشخص شد در شب31 مرداد حدود ساعت 24 با برنامه قبلی مقتول "ف.خ" به خانه باغی در حوالی روستای چشمه قصابان برده شده و با پیچاندن رشته طنابی مقتول را به قتل رسانده اند و سپس جسد را با خودرو به جاده قدیم همدان-کرمانشاه پشت شهرک صنعتی بهاران منتقل و دفن کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خاطر نشان کرد: پرونده  پس از تکمیل  به مرجع قضایی ارسال و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

گفتنی است : در بازجویی های بعمل آمده متهمان انگیزه جنایت خود را مسائل اخلاقی عنوان کردند .
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------