سارقان، مالباختگان را بی‌هوش می‌کردند



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - سارقان، مالباختگان را بی‌هوش می‌کردند

شش عضو یک باند حرفه‌ای که با بی‌هوش کردن صاحبخانه‌ها اموال آنها را سرقت می‌کردند، از سوی ماموران اداره پلیس آگاهی غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره گفت: چندی پیش مردی با حضور در پلیس آگاهی، از سرقت اموال خانه اش در شهرک اندیشه خبر داد و در تحقیق از وی معلوم شد، وقتی همراه خانواده اش به خانه بازگشته، متوجه سرقت اموال قیمتی شان شده است.

سرهنگ منصور خدادادی افزود: با تشکیل پرونده و به دستور قضایی تحقیقات برای دستگیری سارقان و کشف اموال سرقتی آغاز شد تا این که افراد دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت های مشابهی را ارائه کردند.

با افزایش شکایت ها و بررسی از محل های سرقت معلوم شد دزدی ها به یک شیوه انجام شده و به نظر می رسید سارقانی که پلیس در تعقیبشان است، از افراد سابقه دار باشند.

وی یادآور شد: جستجوها ادامه داشت تا این که اوایل فروردین امسال ماموران ردپای سه دزد حرفه ای را به دست آورده و آنها را دستگیر کردند. با انتقال آنها به پلیس آگاهی، متهمان اعتراف کردند، از خانه های مردم سرقت می کرده اند.

رییس پلیس آگاهی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی تحقیقات، مخفیگاه سه عضو دیگر این باند شناسایی شد و آنها نیز دستگیر شدند و در ادامه تحقیقات مشخص شد، این افراد نیز سابقه دار بوده و یکی از آنها که سرکرده باند است، هشت مورد سابقه کیفری در زمینه دزدی از منازل دارد.

وی گفت: در بازجویی از سرکرده باند معلوم شد، چند نفری از اعضای باند خانه های خالی از سکنه را شناسایی کرده و در ادامه یکی از آنها که کلیدساز بوده در منازل را باز می کرده و بقیه اعضای باند با ورود به منازل مردم اموال باارزش را سرقت می کرده اند.

خدادادی افزود: در مرحله بعدی از تحقیقات مشخص شد، سرکرده باند علاوه بر سرقت های سریالی از منازل، با افراد پولدار ارتباط دوستی برقرار و پس از جلب اعتماد آنها به منازلشان رفت و آمد می کرده و در یک فرصت مناسب با ریختن قرص خواب آور در غذای صاحبخانه و اعضای خانواده، آنها را بی هوش می کرده و به همراه دیگر اعضای باند اموال قیمتی و فیلم و عکس های خانوادگی آنها را سرقت و سپس با تهدید مالباختگان به پخش فیلم و عکس شان در سطح شهر، آنها را از شکایت به پلیس منصرف می کرده است.

بنا بر این گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها در حالی ادامه دارد که بخشی از اموال سرقتی از مخفیگاه های متهمان کشف شده است.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------