همدستی مادر و فرزند برای قتل پدر



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - همدستی مادر و فرزند برای قتل پدر

مادر و پسری که با همدستی هم پدر خانواده را کشته بودند، پس از پنج سال از سوی پلیس آگاهی شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: روز های پایانی اسفند سال گذشته، مردی با حضور در پلیس آگاهی اعلام کرد، دوستش برای مصرف ماده مخدر به خانه او آمده و به وی گفته پنج سال پیش با پدرش درگیر شده و پس از قتل وی با همدستی مادرش جسد او را از بالای پلی در محور مواصلاتی سلفچگان به دلیجان، پایین انداخته است.

سرهنگ علی اصغر طالبی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات دستور قضایی برای بررسی موضوع آغاز شد. در ادامه کارآگاهان با عزیمت به خانه این مرد، دوست معتادش را دستگیر و او را برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم در تحقیقات به قتل اعتراف کرد و گفت: پنج سال پیش به دلیل بدرفتاری های پدر 60 ساله اش در منزل، مادرش او را برای قتل وی تحریک کرده و مرتکب این جنایت شده است.

وی یادآور شد: در پی اعتراف متهم، مادرش تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز پیش دستگیر و در تحقیقات از وی معلوم شد او در پی ارتباط پنهانی با مردی، تصمیم به جدایی از شوهرش گرفته، اما او حاضر به جدایی نبوده و به این دلیل با همدستی پسرش، شوهر خود را کشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: چند روز بعد همسر مقتول برای این که ردی ازخود و پسرش برجای نگذارد، به کلانتری رفته وگم شدن وی را گزارش داده است.

وی تصریح کرد: با اعتراف متهمان، کارآگاهان جنایی همراه متهمان، برای کشف جسد عازم محل رها کردن آن شدند اما جسدی در آن جا پیدا نشد. تا این که مشخص شد جسد مرد سالخورده سال 88 از سوی ماموران انتظامی شهرستان قم کشف شده و چون هویت وی شناسایی نشده بوده، به عنوان فرد مجهول الهویه در گورستان این شهر دفن شده است.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------