صحنه‌سازی برای قتل پدر



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - صحنه‌سازی برای قتل پدر

راز مرگ مشکوک مردی پنجاه ساله با شکایت و پیگیری برادرش چند هفته پس از دفنش فاش شد.

به گزارش جام جم، دهم اسفند سال گذشته مرد جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان این که برادرش هفتم بهمن به خاک سپرده شده عنوان کرد، به مرگ برادرش مشکوک و خواستار پیگیری موضوع از سوی پلیس آگاهی است.

در پی این شکایت پرونده ای در پلیس آگاهی استان تشکیل و کارآگاهان تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند. در بررسی پرونده مرد فوت شده در پزشکی قانونی مشخص شد وی پس از انتقال به این مرکز معاینه و فرزندان وی علت مرگ پدرشان را سقوط از پله و فرورفتن قطعات شکسته شده بشقابی که در دستش بوده به شکم عنوان کرده اند و پزشکی قانونی نیز بر همین اساس جواز دفن صادر کرده است.

با بررسی پرونده و در مرحله بعدی از تحقیقات کارآگاهان دریافتند، مرد فوت شده با پسر سی و دو ساله اش به نام حبیب اختلاف داشته و بیشتر اوقات در منزل با یکدیگر درگیری لفظی و فیزیکی داشته اند. با به دست آمدن این اطلاعات، احتمال ارتکاب قتل پدر به دست پسرش قوت گرفت و برای تحقیقات بیشتر، حبیب به پلیس آگاهی احضار شد.

حبیب در بازجویی علت مرگ پدرش را سقوط از پله عنوان و با اظهار ناراحتی از مرگ پدرش قصد گمراه کردن کارآگاهان را داشت. سرانجام متهم پس از مشاهده مدارک به قتل پدرش اعتراف و راز جنایت را برای کارآگاهان پلیس فاش کرد.

متهم گفت: نمی خواستم این طور شود، من قبلا حسابدار پدرم بودم و به دلیل بدحسابی که داشتم پدرم مرا کنار گذاشته بود، اما همیشه با من بر سر بدحسابی هایم دعوا می کرد و چند بار هم درگیر شدیم.

متهم افزود: روز حادثه برای کاری به منزل پدرم رفته بودم که بار دیگر با هم مشاجره کردیم پدرم به من ناسزا گفت و توهین کرد من هم عصبانی شده و با او درگیر شدم و با چاقو او را کشتم.

متهم اضافه کرد: پس از جنایت با صحنه سازی می خواستم نشان دهم پدرم از پله ها سقوط کرده و بشقابی که در دستش بوده پس از شکسته شدن به شکمش فرورفته و باعث مرگش شده است. پس از جنایت جسد پدرم را از پله ها به پایین انداختم و یک بشقاب چینی را خرد کرده و طوری در کنار شکمش قرار دادم که همه چیز عادی جلوه کند، بعد هم آشپزخانه را تمیز کرده و چاقو را مخفی کردم و با اورژانس و بعد هم فامیل ها تماس گرفتم و موضوع را به آنها گفتم.

متهم گفت: کم کم همه موضوع را باور کرده بودند تا این که یکی از عموهایم که در یکی از استان های دیگر زندگی می کند به موضوع مشکوک شد و برای پیگیری موضوع به پلیس آگاهی آمد.

با اعتراف متهم دستور بازداشت موقت وی صادر و متهم برای بازسازی صحنه جنایت در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------