قتل 2 نفر به بهانه جادوگری(+عکس)



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار حوادث - قاتل تصور می‌کرد مقتولان جادوگر هستند
قتل 2 نفر به بهانه جادوگری

مرد آمریکایی با تصور این‌که نامزدش و دختر او جادوگر هستند، آنقدر آنها را با چکش زد تا جان خود را از دست دادند. پلیس پس از شنیدن ادعای عجیب این مرد، دستور داد سلامت روانی او بررسی شود.

کارلوس آلبرتو آماریلو، چهل و چهار ساله در شب حادثه خودش با پلیس تماس گرفت و گفت: دو زن مرده اند. آنها کشته شده اند. هر چه سریع تر خودتان را برسانید. بنا به اعلام پلیس، این مرد در تماس تلفنی به ماموران گفت: من دو زن را کشتم؛ چون آنها جادوگر بودند. من آنها را با ضربات چکش به قتل رساندم. از پلیس می خواهم مرا بکشد.

یکی از همسایه های این مرد می گوید صدای ضربه ها را از خانه متهم شنیده اما هیچ صدایی ناشی از درگیری یا جیغ و فریاد دو مقتول را نشنیده است. زمانی که پلیس به محل حادثه رسید، متهم در حالی که انجیلی در دست داشت، جلوی در خانه راه می رفت و مدام می گفت: من آنها را کشتم. من آنها را کشتم.

پلیس، جسد نامزد پنجاه و شش ساله قاتل را که استرلا کاستاندا نام داشت، در حالی که یک بالش روی صورت او بود، روی تخت پیدا کرد. چکشی که قتل با آن صورت گرفته بود نیز کنار جسد قرار داشت.

پلیس در طبقه همکف نیز جسد دختر خوانده بیست و پنج ساله این مرد را به نام بینا کاستاندا در تختش پیدا کرد. او براثر ضربه هایی که به سرش وارد شده، جانش را از دست داده بود. چکشی نیز کنار جسد او پیدا شد. همچنین دختر هفت ساله مقتول که آسیبی ندیده بود، در اتاق مادرش پیدا شد.

 

اخبار ,اخبار حوادث ,قتل


به گفته دادستان، این مرد به ارتکاب دو فقره قتل عمد متهم شده است. در بیانیه پلیس آمده است: خوشبختانه به کودک هفت ساله در این حادثه آسیبی نرسیده است. متهم گفته آن دو جادوگر بودند. ورد خواندندو از جادوی وودوو استفاده می کردند.

کامیلو آلوارز، بیست و سه ساله، همسایه این خانواده به پلیس گفته شب حادثه صداهای بلندی می شنید که تصور می کند صدای ضربه چکش بوده اما آن شب فکر می کرد مادرش مشغول جا به جایی وسیله ای است. بعد از آن پلیس را دیده که به خانه روبه رویی آمده است. او می گوید: صدای مهیبی بود.

 

قسمت عجیب ماجرا این است که هیچ کس صدای جیغ و فریاد نشنیده و به همین دلیل کسی به پلیس زنگ نزده است. شاید اگر کسی زنگ می زد، پلیس زودتر می آمد و این اتفاق، رخ نمی داد.

او می گوید آنچه در همسایگی اش اتفاق افتاده، باور کردنی نیست: آنها خانواده آرامی بودند و رفتار غیرعادی نداشتند. حتی تصور چنین چیزی سخت است. اصلا باورم نمی شود.

آماریلو، پس از بازداشت بلافاصله به ارتکاب دو فقره قتل درجه یک و یک فقره سوءاستفاده از سلاح سرد متهم شد. اگر اتهامات او ثابت شود، به حبس ابد محکوم خواهد شد. وکیل او در این باره نظری نداده و پرسش​های خبرنگاران را بی پاسخ گذاشته است اما دادستان اعلام کرده با توجه به اظهارات متهم درباره این که نامزد و دخترش جادوگر بودند، قبل از هر چیز باید سلامت روانی اش بررسی شود.

 

وضع پریشان او حین و پس از ارتکاب قتل جای بررسی بیشتری دارد و نخستین گام در تکمیل تحقیقات، اعلام نظر کارشناسان روان شناس و روان پزشک در پزشکی قانونی خواهد بود.

اخبار حوادث - جام جم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------