پایان فرار از محاصره مردان خشمگین



اخبار ,اخبار حوادث ,زورگیری

 

اخبار حوادث - پایان فرار از محاصره مردان خشمگین

دو زورگیر که با جا گذاشتن موتورشان در صحنه سرقت پای پیاده فراری شده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

تیرماه سال گذشته بود که دو زورگیر در شمال غرب تهران با جاگذاشتن موتورسیکلت فراری شدند. مرد زخمی در این صحنه به تیم تجسس کلانتری 140 باغ فیض گفت: ساعت 10 شب دو جوان موتورسوار جلوی پایم ترمز کرده و با تهدید چاقو خواستند موبایل و پول‌هایم را در اختیار آن‌ها قرار دهم که ناگهان یکی از همسایه‌ها با دیدن این صحنه شروع به داد و فریاد کرد.

 

من هم با دیدن هواخواهی وی تسلیم خواسته زورگیران نشدم و در حالی که همه اهالی محله به سمت دو موتورسوار یورش برده بودند آنان خواستند فرار کنند که راننده خودرویی ضربه‌ای به موتور آن‌ها زد که زورگیران با رها کردن موتور پای پیاده فرار کردند.

 

با توجه به زورگیری خشونت‌آمیز، با دستور بازپرس نصرتی از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران تیمی در اداره 5 پلیس آگاهی دست به کار شدند. کارآگاهان ابتدا صاحب موتورسیکلت جامانده را شناسایی کردند و در سیستم اطلاعاتی پلیس دریافتند که وی روز 15 تیرماه و پس از فرار زورگیران ادعای سرقت موتورش را مطرح کرده است. این مرد مرموز ابتدا اصرار کرد موتورش در منطقه خانی‌آباد سرقت شده است اما وقتی دید داستان دروغش از سوی کارآگاهان پذیرفته نیست اعتراف کرد روز سرقت موتورش امانت دست یکی از دوستانش به نام «فرهاد» بوده است.

 

با شناسایی «فرهاد» وی تحت تعقیب قرار گرفت و تجسس‌ها نشان داد این جوان 23 ساله که از کیف‌قاپ‌ها و زورگیران قدیمی است پایتخت را ترک کرده و زندگی پنهانی دارد.


شناسایی مخفیگاه «فرهاد» در دستور کار قرار گرفت و سرانجام وی که پس از چندین ماه زندگی مخفیانه به تهران برگشته بود در آخرین مخفیگاهش واقع در منطقه خانی‌آباد ردیابی شد و روز دوم اسفندماه به دام افتاد. با ادعاهای «فرهاد»‌ کارآگاهان پی بردند وی در مدت فرار به جراحی بینی‌اش دست زده تا زخم روی آن از بین برود.


«فرهاد» در بازجویی‌ها زورگیری در غرب و جنوب غرب تهران بویژه در آریاشهر، بلوار فردوس،‌ ستارخان،‌ سردار جنگل، اتوبان ستاری، شهرک راه‌آهن، محدوده میدان آزادی و خیابان نواب را سوار بر موتور آبی، سیاه و آپاچی سفید پذیرفت و گفت همیشه دوست 27 ساله‌اش به نام «حسین» وی را همراهی می‌کرد. تجسس‌ها نشان داد «حسین» روز دهم اسفندماه در نازی‌آباد به خاطر زورگیری بازداشت شده و در زندان است.


بنابر این گزارش، «حسین» نیز تحت بازجویی قرار گرفت و پذیرفت همان فراری صحنه زورگیری است و در همه سرقت‌ها با «فرهاد» همدستی داشته است.
 اخبار حوادث - روزنامه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------