زورگيري از دختر و پسرها در نيمه‌هاي شب



اخبار حوادث - زورگيري از دختر و پسرها در نيمه‌هاي شب

پليس توانست پسر شروري را که در نيمه‌هاي شب در حال زورگيري از يک دختر و پسر جوان بود دستگير و به کلانتري انتقال دهد.

به گزارش مردم سالاری، در پي اخبار و گزارشات مردمي مبني بر اينکه فردي با لباس نيروي انتظامي در بزرگراه شيخ فضل الله نوري اقدام به اخاذي و زورگيري از خودروهاي عبوري و عابران مي‌کند، پرونده اي در اين رابطه تشکيل و در اختيار کارآگاهان کلانتري 118 ستار خان قرار گرفت.

تحقيقات پليسي در اين خصوص آغاز شد و گشت زني‌هاي هدفمند ماموران به اجرا در آمد. تا اينکه در ساعت 3 و 22 بامداد روز شنبه گشت کلانتري ستار خان حين گشت زني در بزرگراه شيخ فضل الله نوري متوجه داد و فرياد و استمداد کمک خانم و آقاي جواني در يک کوچه‌ خلوت منتهي به اين بزرگراه شد. به دنبال اين صدا ماموران وارد کوچه شدند و ديدند پسر جواني با لباس نيروي انتظامي اقدام به ضرب و شتم اين دختر و پسر کرده است و قصد دارد خودرو و اموال با ارزش آنان را به سرقت ببرد. لذا عوامل گشت سريعا وارد عمل شده و پس يک درگيري چند دقيقه با پسر شرور آن را زمينگير کرده و به کلانتري انتقال دادند.

رئيس کلانتري 118 ستار خان درباره اين خبرگفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد متهم به دفعات از دختران و پسران در نيمه‌هاي شب زورگيري کرده است. گفتني است متهم جهت سير مراحل قانوني و کشف ساير جرائم و شناسايي مالباختگان به پايگاه پليس آگاهي انتقال داده شد.
اخبار حوادث - مردم سالاری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------