قتل زن جوان با نيت شيطاني



اخبار حوادث -  قتل زن جوان با نيت شيطاني

قاتل آشنا كه زن جوان را با انگيزه شيطاني به قتل رسانده بود، به زودي در دادگاه كيفري محاكمه مي شود.

مردادماه سال جاری پرونده قتل زنی 28 ساله در بهارستان به پلیس آگاهی ارجاع داده شد . بررسي هاي اوليه نشان مي داد، عامل جنايت قرباني خود را خفه كرده است.

 

با بازجویی های صورت گرفته از شوهر مقتول و رفع اتهام از وی، تحقیقات پلیسی از همسایگان آغاز شد.اظهارات همسایگان و شواهد موجود، نشان می داد که فرد میانسال ناشناسی صبح همان روز به منزل مقتول مراجعه کرده و صدای درگیری نیز از منزل وی به گوش می رسید اما همسایگان این سر و صدا را مبنی بر دعوای زن و شوهری گذاشته و توجهی نکرده بودند.

 

بررسی های دقیق‌تر از منزل مقتول نشان داد که صدای زنگ در خراب بوده و امکان زنگ زدن از بیرون وجود نداشته است اما آیفون از داخل منزل کار می کرده است، لذا قاتل باید فردی آشنا می بوده که یا کلید داشته یا تلفنی از مقتول خواسته که در را باز کند و وارد ساختمان شده است، به همین دلیل ذهن ماموران آگاهی به سمت آشنایان و اقوام مقتول معطوف شد.

 

در تحقیقات تکمیلی  اثر انگشت فرد مهاجم روی شیشه پذیرایی منزل مقتول به همراه یک عینک طبی و مقداری مواد مخدر پیدا شد، همچنین با کنترل و بازبینی فیلم دوربین‌های مدار بسته مغازه های خیابان، فردی مشاهده شد که سراسیمه از محل عبور می کرده است.

 

با وجود چنین شواهدی و پس از بررسی‌های تخصصی، پلیس به فردی به نام "ابراهیم- الف" مظنون شد و با زیر نظر گرفتن محل اختفای متهم طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی بهارستان منتقل کرد، متهم در بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد.

 

متهم در اعترافات خود گفت که صبح روز حادثه ساعت ۱۰ صبح به در منزل مقتول مراجعه کرده و پس از تماس با وی و باز شدن در، وارد منزل شده و به وی حمله کرده است، پس از خفه کردن مقتول جسد او را به یکی از اتاق‌ها منتقل کرده و برای گمراه کردن پلیس، منزل را به‌هم ریخته است.

 

وي درباره انگيزه اش گفت: قصد آزار و اذيت مقتول را داشتم اما او در برابرم مقاومت كرد به همين خاطر مجبور به قتل او شدم.به گزارش خبرنگار جنايي گفتار نيوز، با تكميل تحقيقات جنايي، پرونده براي محاكمه به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد كه قرار است مرد جنايتكار به زودي پاي ميز محاكمه قرار بگيرد.

اخبار حوادث - روزنامه قانون

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------