500 میلیون ریال سرقت با ترفند عوض کردن کارت عابر بانک



اخبار ,اخبار اقتصادی ,عابر بانک

 

اخبار حوادث -  500میلیون ریال سرقت با ترفند عوض کردن کارت عابر بانک

فردی که با عوض کردن کارت های عابر بانک افراد در حال کار با دستگاه های خودپرداز، مبلغ 500 میلیون ریال از حساب آنان برداشت کرده بود، در اصفهان دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا، سرهنگ ˈستار خسرویˈ رییس پلیس آگاهی استان اصفهان روز پنجشنبه در باره شگرد این سارق گفت: متهم با مراجعه به افرادی که در حال انجام کار با دستگاه عابر بانک بودند، با ترفندی خاص کارت آنها را با کارت بی اعتبار خود عوض و سپس با رمزی که توانسته بود بدست آورد، اقدام به برداشت از حساب آنها می کرد.

سرهنگ خسروی افزود: بدنبال شکایت مال باختگان و دریافت مشخصات ظاهری سارق از طریق چهره نگاری، ماموران پلیس به جست وجو برای شناسایی وی پرداختند و او را در یکی از باجه های عابر بانک شهر اصفهان در حالی که قصد عملی کردن نقشه سرقت دیگری داشت، دستگیر کردند.

وی، با بیان اینکه متهم تنها در یکی از سرقت ها مبلغ 38 میلیون تومان از حساب یک شهروند برداشت کرده است، افزود: این فرد تاکنون به شش فقره سرقت و برداشت غیر مجاز تا سقف مبلغ 500 میلیون ریال اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه غفلت شهروندان از عوامل موفقیت این نوع سارقان است، از شهروندان بخصوص افراد کهنسال خواست که پیشنهاد افراد ناشناس را برای کمک در استفاده از عابر بانک نپذیرند و این کار را به فرد مطمئن بسپارند.

وی از شهروندان خواست به طور جدی از نوشتن رمز عبور روی کارت عابر بانک پرهیز کنند.

اخبار حوادث  - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------