قتل مادر بزرگ در شب عروسی!



شادی جشن عروسی با نمایش اسلحه توسط اقوام داماد در یکی از باغ‌های مجالس شیراز، مادربزرگ عروس را به کام مرگ فرستاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تیرخوردگی یکی از شهروندان دریکی از باغ‌های مجالس در اطراف شهرک صدرا شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری صدرا برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ بهادر اسماعیلی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند یک نفر با قصد نمایش شادی با اسلحه ساچمه‌زنی در عروسی و به‌صورت غیرعمد یکی از مهمان‌های حاضر در باغ را مجروح کرده که وی به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از باغ سه سلاح سوزنی و فاقد مجوز را کشف کردند و در این راستا سه متهم دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز بابیان اینکه تحقیقات در این مورد ادامه دارد، افزود: خانواده‌ها و شرکت‌کنندگان در مراسم‌ عروسی نباید با ایجاد هیجان‌های کاذب برای مردم مزاحمت ایجاد کنند و حمل و تیراندازی با اسلحه در مراسم عروسی علاوه بر پیگرد قانونی برای عاملان آن‌ها موجب به وجود آمدن حوادث ناگوار و مرگبار برای خود آن‌ها و اطرافیان می‌شود.

اسماعیلی هشدار داد: مأموران انتظامی استان فارس با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شوند، برخورد خواهند کرد.

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------