حکم اعدام برای زن و شوهری که به بهانه ارشادعرفانی، دختران را به فساد می کشاندند



مرد تبهکار و همسرش درحالی به اتهام فریب چند زن و دختر در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند که هر دو پیش از این در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده بودند.

  ایران نوشت: راز جنایت های سیاه این زوج حدود چهار سال پیش با شکایت چند زن علیه یک مؤسسه غیرقانونی که در آن به ترویج خرافات می‌پرداختند فاش شد.

 

یکی از این زنان به پلیس گفته بود: چندی پیش با زنی به ظاهر عارف مسلک آشنا شدم. او وقتی فهمید از نظر روحی آشفته هستم به من پیشنهاد کرد به دفترش مراجعه کنم و در آنجا برای تعالی روح با عرفان متعالی آشنا شوم تا به آرامش روانی برسم. وقتی به دفتر مورد نظر در خیابان گاندی رفتم با اینکه تابلویی برای مؤسسه وجود نداشت به آن زن اعتماد کردم. چون پیش از آن باورم را حسابی جلب کرده و به من گفته بود خودش هم وارد حلقه عرفانی شده است. سپس در آنجا با مرد خوشرویی صحبت کردم و درباره تابلوی مؤسسه پرسیدم که گفت این مؤسسه را برای ترویج عرفان دایر کرده‌اند و برای اینکه مشکلاتی برایشان پیش نیاید تابلویی ندارند. من که چشم و گوش بسته و برای رهایی از مشکلاتم به آنها اطمینان  کرده بودم؛ مبالغی به عنوان شهریه واریز کردم و بعد هم تعلیمات شروع شد.

 

مدتی گذشت تا اینکه یک روز این مرد به من گفت برای اینکه روحم تعالی بیشتری ییدا کند بایستی از مرحله ظاهر بگذرم و به مرحله باطن برسم و با همان زن حقه باز مرا مجبور کردند به کارهای آزار دهنده‌ای تن بدهم. تا اینکه پس از مدتی فهمیدم موضوع عرفان بهانه‌ای بوده تا مرا مورد آزارواذیت قرار دهند.»

 

پس از این شکایت تحقیقات گسترده مأموران آغاز شد تا اینکه شکایت‌های مشابهی ازسوی زنان و دختران دیگر به پلیس رسید. در ادامه مشخص شد این مؤسسه بدون دریافت هر گونه مجوزی مشغول به فعالیت بوده و به بهانه ترویج عرفان قلابی، زنان و دختران تنها را به خلوتگاه شیطانی می‌کشاندند.

 

سپس زن و شوهر مورد نظر بازداشت شدند و پس از تحقیقات تکمیلی پرونده این زوج تبهکار به دادگاه انقلاب تهران ارسال و آنها محاکمه شدند. در این دادگاه برای دو متهم حکم اعدام  صادر شد. اما پرونده جداگانه‌ای در زمینه تجاوز به عنف نسبت به زنان و دختران تشکیل شد که در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ششم دادگاه کیفری استان تهران به صورت غیر علنی و پشت درهای بسته برگزار شد و قرار است بزودی قضات دادگاه درباره این دو متهم رأی خود را صادر کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------