پزشک قلابی پس از سال‌‌ها فعالیت غیرقانونی در باغملک دستگیر شد



رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک گفت: پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود توسط حراست شبکه بهداشت و درمان باغملک شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. 

صادق شهریاری در گفت‌وگو با باغملک نیوز، اظهار کرد: پزشک قلابی که سال‌ها در کشور مشغول فعالیت غیرقانونی بود توسط حراست شبکه بهداشت و درمان باغملک شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

 

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: در هفته اخیر شخصی به‌عنوان پزشک به شبکه بهداشت و درمان باغملک به‌منظور فعالیت در این شهرستان مراجعه کرد، ما نیز مدارک و سوابق این شخص را موردبررسی قرار دادیم و او را به حراست شبکه بهداشت باغملک برای سیر مراحل قانونی و اداری معرفی نمودیم.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک عنوان کرد: حراست شبکه بهداشت با بررسی مدارک و سوابق ارائه‌شده توسط این شخص به وی مشکوک می‌شود و فوراً موضوع را به حراست استان اطلاع می‌دهد، بعد از اطلاع‌رسانی به حراست استان و اعلام به بازرسی دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی‌های لازم برای بازداشت سوژه انجام شد،گفت: بر اساس آخرین اعترافات گرفته‌شده توسط پلیس آگاهی تمامی مدارک این شخص جعلی و متعلق به پزشکی است که چندین سال قبل فوت‌شده و در قید حیات نیست

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------