حکم قصاص برای جوانی که دوستش را به خاطر ارتباط او با همسر برادرش کشت



پسر جوان که دوستش را در بازار کفش تهران با ضربات چاقو کشته بود، دیروز با حکم قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد. 

  ایران نوشت: رسیدگی به این پرونده از اواخر شهریور سال گذشته و به‌دنبال تماس با کلانتری ۱۱۳ بازار تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

شواهد نشان می‌داد، پسر ۲۰ ساله‌ای به‌ نام میثم در انبار کفش در خیابان مولوی مورد حمله یک مرد جوان قرار گرفته و با ضربات متعدد چاقو کشته شده است.

 

پلیس به محل جنایت رفت و با جنازه خونین میثم که با  24 ضربه چاقو از پا درآمده بود، روبه‌رو شد.

 

پلیس در نخستین گام از تحقیقات میدانی دریافت وی را دوست صمیمی‌اش به‌ نام فرید کشته است. در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت متهم با پای خود به کلانتری رفت و به قتل اعتراف کرد.

 

با افشای این ماجرا پسر ۲۱ ساله بازداشت شد. وی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی مستشاردادگاه پای میز محاکمه ایستاد.

 

در این جلسه اولیای دم برای متهم حکم قصاص خواستند. سپس فرید به دفاع ازخود پرداخت و گفت: از سال‌ها پیش با میثم دوست بودم. او همیشه به خانه ما رفت و آمد داشت؛ چون برادرم و همسرش هم در طبقه بالای خانه ما ساکن بودند به رابطه او و زن برادرم شک کرده بودم.

 

میثم از بستگان دور زن برادرم هم بود. به همین خاطر برای مدتی او را زیر نظر گرفتم و وقتی مطمئن شدم تصمیم به انتقام گرفتم.

 

من جرأت نداشتم ماجرا را به برادرم بگویم. به همین دلیل چند شبانه روز درباره این ماجرا فکر کردم و تصمیم نهایی را گرفتم. وی در تشریح جزئیات جنایت گفت: ساعت 8 صبح به انبار کفش که محل کار میثم بود، رفتم و بدون اینکه حرفی به او بزنم با چاقو به جانش افتادم. من همان موقع محل را ترک کردم و چند ساعت بعد هم به اداره پلیس رفتم تا واقعیت را بگویم. قضات پس از مشورت با یکدیگر با توجه به محتوای پرونده فرید را به قصاص محکوم کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------