قسم می خورم شوهرم را نکشته ام



پرونده زن جوانی که به اتهام قتل شوهرش، به قصاص محکوم شده است با درخواست اعاده دادرسی بار دیگربه دادسرای جنایی تهران بازگردانده شد.

به گزارش ایران آنلاین ؛ دراین واقعه مرموز که سحرگاه دوم فروردین سال 94 رخ داد، مرد جوانی که بر اثر اصابت چاقو به سینه‌اش دچارخونریزی شدید شده بود به بیمارستان صفائیان تهران انتقال یافت اما با ادامه خونریزی جان سپرد.

 

نرگس همسر این مرد در نخستین بازجویی به کارآگاهان گفت: من و شوهرم بر سر آمدن یک میهمان که از اقوام خودش بود با هم درگیر شدیم و او درحالی که بشدت عصبانی بود با چاقو به من حمله کرد اما در یک لحظه چاقو از دستش روی زمین افتاد و من چاقو را پنهان کردم.

 

شوهرم که به‌دنبال چاقو بود با عصبانیت به آشپزخانه رفت و چاقوی دیگری برداشت وناگهان ضربه‌ای به سینه خودش زد. درحالی که من تصورش را هم نمی‌کردم که تصمیم به خودزنی داشته باشد. بعد از آن با صدای بلند جیغ زدم و به سمت خانه همسایه دویدم تا از آنها کمک بگیریم. زن همسایه هم به اورژانس زنگ زد و با آمدن اورژانس بلافاصله شوهرم را به بیمارستان صفائیان منتقل کردیم اما 10 دقیقه بعد اعلام کردند شوهرم فوت شده است.

 

نرگس که پس ازمرگ شوهرش محاکمه و به قصاص محکوم شده بود، چندی قبل با ارسال نامه‌ای به دادگاه اعلام کرده بود مدرکی دارد که ثابت می‌کند شوهرش خودزنی کرده و او بیگناه است.به همین خاطراو دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران منتقل شد و برای دومین بار پای میز محاکمه ایستاد.

 

در این دادگاه ابتدا اولیای دم (مادر و برادر مقتول) از قضات برای عروس‌شان درخواست اعدام کردند و سپس نرگس – 34 ساله – در برابر قضات دادگاه ایستاد به سؤال‌های قاضی عبداللهی پاسخ داد.

 

متهم گفت:حدود ساعت 9 صبح روزحادثه تازه از خواب بیدار شده بودیم که خواهرشوهرم تماس گرفت و خبر داد به اتفاق برادرش و دیگر اعضای خانواده‌شان به خانه ما می‌آیند. اما از آنجا که قرار بود به مسافرت برویم و خرید آنچنانی هم نکرده بودم از شوهرم خواستم که مقداری گوشت و میوه بخرد. اما وقتی متوجه شد برادرش هم قرار است به خانه ما بیاید عصبانی شد و از من خواست که با آنها تماس بگیرم و عذرخواهی کنم. سر همین موضوع هم با هم درگیر شدیم. سپس شوهرم به آشپزخانه رفت و یک چاقوی دسته سیاه برداشت و به‌سمت من حمله کرد. اما چاقو از دستش افتاد و درحالی که سعی می‌کرد با دستانش خفه‌ام کند به‌زور از زیر دست‌هایش بیرون آمدم. بعد رفت به آشپزخانه دوباره چاقوی دیگری برداشت و نمی‌دانم چه شد که دیدم او در اثر ضربه چاقو، خون‌آلود نقش زمین شده است.

 

آقای قاضی باور کنید همسرم خودزنی کرده است. باور کنید من همسرم را دوست داشتم و نمی‌دانستم که او قصد خودزنی دارد. در پایان محاکمه قاضی عبداللهی رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به اتفاق مستشاران دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند و باتوجه به مدارک موجود، پرونده زن جوان را برای تحقیقات بیشتر به دادسرا فرستادند تا پس ازبررسی‌های نهایی درباره‌اش تصمیم‌گیری شود.

ش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------