کارمند اخراجی خودروهای گرانقیمت شرکت را به آتش کشید



کارمند اخراجی شرکت خصوصی وقتی از وصول مطالباتش ناامید شد، در اقدامی هولناک، پارکینگ محل کار سابقش را به آتش کشید.

به گزارش ایران؛سید جلال ملکی- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران-دراین باره گفت: «ساعت 3 بامداد سه‌شنبه، خبر آتش‌سوزی دریک شرکت اداری واقع در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج بعد از آزادگان به آتش‌نشانی اعلام شد. با این گزارش بلافاصله مأموران 3 ایستگاه آتش‌نشانی شهر تهران راهی محل حادثه شدند که یک ساختمان 6 طبقه بود.آنها دربررسی‌های مقدماتی پی بردند در طبقه منفی 2 ساختمان و در قسمت پارکینگ چهار دستگاه خودرو شامل یک «هیوندا»ی توسان، 2 سوزوکی ویتارا و یک لکسوس طعمه حریق شده است.پس ازاطفای شعله‌های آتش مشخص شد 3 دستگاه خودرو به‌طور کامل در آتش سوخته اما به خودرو لکسوس خسارت جدی وارد نشده است.

 

دستگیری آتش افروز

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت نیز اعلام کرد: ساعت ۳ بامداد سه‌شنبه و پس از اعلام حریق یک ساختمان- شرکت اداری- در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج بلافاصله سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری به همراه مأموران ومسئولان کلانتری ۱۵۰ تهرانسر به محل اعزام شدند. در بررسی‌ها مشخص شد این ساختمان ۶ طبقه، دارای دو طبقه پارکینگ است. در طبقه منهای دو ۶ دستگاه خودرو وجود داشت که چهار خودرو طعمه حریق شده بود.

 

ازسوی دیگرتحقیقات پلیس نشان داد، فردی ۳۰ ساله که از نیروهای اخراجی شرکت بوده و مطالباتی هم داشته، بامداد سه‌شنبه خود را به محل کارسابق‌اش رسانده و خودروها را به آتش کشیده است. متهم پس از اجرای نقشه کینه جویانه‌اش خود را به پشت بام رسانده بود که قبل از هراقدام دیگری دستگیر شد. درحال حاضرتحقیق و بازجویی از متهم ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------