«بی‌‌.ام‌.دبلیو» وسیله پسر جوان برای اغفال دختران



دختر جوانی که در پی یک قرار اینترنتی با جواني آشنا شده و به خانه‌اش رفته ‌بود، با شکایت به مأموران مدعی شد از سوی پسر جوان مورد تعرض قرار گرفته‌ است. 

به گزارش شرق، چندی قبل، دختر جواني به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: در یکی از شبکه‌های اجتماعی پسر جوانی را دیدم که خیلی مرتب و شیک لباس پوشیده ‌بود و یک ماشین گران‌قیمت هم داشت، وقتی با هم صحبت کردیم، نسبت به من ابراز علاقه کرد و گفت: می‌خواهد رابطه نزدیکی با هم داشته ‌باشیم.

 

من هم قبول کردم و وقتی از من دعوت کرد به باغش در شهریار بروم، قبول کردم. چون پسر جوان به من گفته ‌بود سگ‌های گران‌قيمتی دارد و می‌خواهد آنها را به من نشان دهد. با خودم فکر کردم این راه آشنایی خوبی است و من هم می‌توانم بیشتر او را بشناسم؛ با این حال تنها نرفتم و دوستم را هم با خودم بردم.

 

در ویلا بودیم که صدایی به‌جز صدای کیارش شنیدم و از کیارش خواستم توضیح دهد چه کسی در ویلاست. او به من گفت دوستش هم آمده ‌است و بعد هم از من و دوستم خواست با آنها رابطه داشته باشیم. ما قبول نکردیم و درخواست کردیم اجازه بدهند که برویم و من برای کیارش توضیح دادم که دختری نیستم که تن به چنین روابطی بدهم. کیارش به من گفت اگر به خواسته او و دوستش عمل نکنیم، ما را در خانه حبس خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد که برویم؛ برای اینکه هرچه زودتر از آن باغ خارج شوم و به اسارت کیارش و دوستش در نیاییم، مجبور شدیم تن به خواسته آنها بدهیم و حالا من از او شکایت دارم؛ چون خودم و دوستم قربانی نقشه شیطانی او شدیم.

 

با توجه به شکایت دختر جوان مأموران تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کردند، پرونده‌ای در شعبه چهارم دادسرای ویژه قتل پایتخت تشکیل شد و بازپرس آرش سیفی، دستور تحقیقات را صادر کرد. بررسی‌ها از طريق کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی در این خصوص ادامه داشت که دختر جوان دیگری به دادسرا مراجعه کرد و از پسر بی‌ام‌دبليو سواری شکایت کرد که او را قربانی نقشه سیاه خود کرده بود.

 

دختر جوان گفت: مدتی قبل در یکی از گروه‌های تلگرامی با پسر جوانی آشنا شدم. خودروی بی‌ام‌دبليو و تیپ عالی پسر جوان که در عکس تلگرامش دیده می‌شد، من را به ادامه رابطه وسوسه کرد و زمانی که او پیشنهاد ازدواج داد، بدون هیچ تحقیقی این پیشنهاد را قبول کردم. او به بهانه صحبت در رابطه با ازدواج من را به خانه‌اي ویلایی در شهریار برد و قربانی نقشه شومش کرد.  با توجه به این احتمال که سه دختر جوان قربانی جنایت سیاه یک نفر شده باشند، تصویر کیارش به سومین شاکی پرونده نشان داده شد و به وسيله او شناسایی شد.

 

به این ترتیب در ادامه فربد دستگیر و برای تحقیقات به شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت منتقل شد.

 

مرد جوان درحالی‌که با سه شاکی پرونده مواجه شده بود، منکر جنایات سیاه خود شد، گفت: اتهاماتم را قبول ندارم، آنها قصد اخاذی از من را دارند و چون می‌بینند که من پولدار هستم، چنین ادعاهایی را مطرح کرده‌اند.

 

من با دو نفر از شاکی‌هایم در تلگرام آشنا شدم. آنها که عکس پروفایل من را با خودروی ‌بي‌ام‌دبليو مدل بالا می‌دیدند، خیلی زود پیشنهاد دوستی‌ام را قبول کرده و حتی پيشنهاد ازدواج به من می‌دادند.

 

اما من که می‌دانستم آنها به خاطر پول و ثروت‌ میلیاردی‌ام من را می‌خواهند؛ به خواستگاری‌شان نمی‌رفتم و بعد از مدتی هم به دوستی پایان می‌دادم.

 

دختران جوان هم که می‌دیدند به خواسته‌شان نرسیده‌اند، باهم دست به یکی کردند و علیه من چنین شکایتی را مطرح کردند. حتی یکی از آنها در پیامی به من پیشنهاد داد اگر می‌خواهم رضایت بدهند، باید ٢٣٠‌ میلیون تومان به حسابش بریزم و من هرگز این کار را نمی‌کنم.

 

دخترانی که مدعی هستند آنها را آزار و اذیت كرده‌ام و با ترفند ربوده‌ام، خودشان با پای خودشان برای دیدن سگم و قلیان‌کشیدن به ویلا آمدند. با توجه به اظهارات متهم و از آنجایی که سه شاکی پرونده، متهم جوان را شناسایی کرده بودند، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------