قاتل پدر و برادر 11سال در برزخ زندان/ یکی از خواهرانش با حاضرنشدن دردادگاه اجازه تعیین تکلیف نمی دهد



جنایتکاری که صبح دیروز به اتهام قتل پدر و برادرش در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شد روبه قضات گفت: «من یازده سال پیش قتل کرده‌ام و حالا پشیمانم. از شما می‌خواهم کمکم کنید تا آزاد شوم. یکی از خواهرانم برای اعلام رضایت هیچ اقدامی نمی‌کند و من درتمام این سال‌ها بلاتکلیف در زندان مانده‌ام.»

ایران نوشت: این مرد یازده سال پیش به اتهام کشتن پدر و برادرش به خاطراختلافات خانوادگی دستگیر شد ولی هیچگاه در جریان دادرسی و بازپرسی اعلام نکرد که انگیزه واقعی‌اش از ارتکاب این جنایت چه بوده و همیشه یک کلمه ناموسی را به زبان می‌آورد.

 

رسیدگی به پرونده ادامه داشت تا اینکه دو تن از برادران متهم به همراه یکی از خواهرانش به دادگاه رفتند و اعلام کردند که ازقصاص برادرشان گذشت کردند. اما پرونده به خاطر رضایت ندادن یکی دیگراز خواهران قاتل گشوده ماند تا اینکه دیروز صبح متهم بار دیگر در برابر قضات دادگاه قرار گرفت.

 

او با چشمانی اشکبار گفت: «من یازده سال پیش خطایی مرتکب شده‌ام اما حالا در زندان کلی فرق کرده‌ام و ضمن توبه رو به خدا آورده ام. از شما قضات محترم نیز تقاضا دارم درباره‌ام تعیین تکلیف کنید، چراکه آزادی یا قصاص من در گرو تصمیم یکی از خواهرانم است که هیچگاه به دادگاه نیامده و من همچنان در زندان بلاتکلیف مانده‌ام.

 

 

این متهم در حاشیه جلسه دادگاه به خبرنگار حوادث «ایران» گفت: «از مردم نیکوکاردرخواست دارم کمکم کنند و برایم سند بگذارند تا آزاد شوم و بتوانم بروم خواهرم را پیدا کنم و از او رضایت بگیرم. ضمن اینکه قول می‌دهم آدم خوبی باشم. زمانی که مرتکب قتل شدم تنها براساس یکسری پیش فرض‌های اشتباه پدر و برادرم را کشتم. برادرم خواب بود که با چکش بر سرش کوبیدم و پدرم هم در دستشویی بود که او را نیز کشتم. من اشتباه کردم و قول می‌دهم که پس از آزادی تا پایان عمرم در خدمت خدا و خلق خدا باشم.»

 

در پایان جلسه متهم راهی زندان شد وقضات خواهرش را به دادگاه فراخواندند تا در این باره تعیین تکلیف شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------