شلیک پلیس به قاتل شرور در نازی‌آباد



معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری قاتل فراری در منطقه نازی‌آباد با شلیک تیرپلیس خبر داد. 

به گزارش ایسنا، در ساعت ۲۱:۳۰ روز گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره نزاع و درگیری به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اعلام شد که با حضور مأموران در منطقه یاخچی‌آباد- خیابان گودرزی و بررسی میدانی اولیه مشخص شد جوانی ۲۲ ساله به نام امیرحسین از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و به شدت مجروح شده است که بلافاصله ضارب به هویت پیمان، ۲۸ ساله که از اراذل و اوباش به نام منطقه بود توسط مأموران مورد شناسایی قرار  گرفت و در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشت با وجود دستور ایست ماموران اقدام به  فرار از محل جنایت کرد.

 

در ادامه طی تعقیب و گریز ، ماموران اقدام به شلیک تیرهوایی و اخطار کرده تا شاید پیمان خود را تسلیم آنان کند اما پیمان همچنان به فرار خود ادامه داده و نهایتا به داخل یک قهوه خانه متواری شد.

 

در شرایطی که پیمان به داخل قهوه خانه متواری شده و همچنان سلاح سرد در اختیار داشت و احتمال گروگانگیری افراد داخل قهوه خانه از سوی وی وجود داشت، ماموران پیمان را با شلیک دقیق از ناحیه هردو پا مورد اصابت دو گلوله قرار داده و ضمن دستگیری وی برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل کردند.

 

 همزمان با انجام عملیات دستگیری پیمان، امیرحسین نیز به بیمارستان منتقل و تحت اقدامات درمانی قرار گرفت که به علت جراحت وارده در داخل بیمارستان فوت و پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه ۵ دادسراس ناحیه ۲۷ تهران پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ‌ قرار گرفت.

 

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت : در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه نازی آباد و دارای سوابق متعدد در زمینه نزاع و درگیری است که بارها توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شده است .

 

معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت افزود: تحقیقات درباره این پرونده برای شناسایی انگیزه درگیری و جنایت در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم نیز برای سیر مراحل درمانی در بیمارستان است، اما تحقیقات از وی هنوز آغاز نشده اما قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس ویژه قتل صادر و متهم پس از درمان در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار خواهد گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------