آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

نجات از مجازات مرگ پس از 13 سال



مردی که 13 سال پیش با سودای دستیابی به ثروت بادآورده مرتکب قتل شده بود، با جلب رضایت اولیای دم و حکم دادگاه از زندان آزاد شد. 

به گزارش جام‌جم، 14 اسفند 83 عباس و احمد، صاحب و نگهبان یکی از مغازه‌های میدان تره بار تهران به قتل رسیدند.

 

شاهد حادثه به پلیس گفت: امروز با صدای داد و فریاد به طبقه پایین مغازه آمدم و مجید، کارگر سابق عباس را دیدم که با کمک دوستش، عباس و احمد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند. آنها گاوصندوق مغازه را دزدیدند و با خود بردند. هنگام فرار هم تهدیدم کردند اگر به کسی چیزی بگویم، مرا می‌کشند. با کشف این سرنخ، مجید 19 ساله و همدستش حمزه دستگیر شدند و در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

 

حمزه هر دو قتل را گردن گرفت و گفت: روز حادثه به محض وارد شدن عباس به مغازه، او را هل دادم. عباس پای مصنوعی داشت و وقتی روی زمین افتاد، بیهوش شد.

 

همان موقع احمد، کارگر عباس نیز سر رسید. اول مجید با بیل دو ضربه به سر او زد و بعد هم من با طناب خفه‌اش کردم. با تائید این اظهارات از سوی مجید، قضات وارد شور شدند و حمزه را به دو بار و مجید را به یک بار قصاص محکوم کردند.

 

حمزه پس از مدتی با پرداخت دیه، رضایت اولیای‌ دم را جلب کرد، اما مجید 13 سال در زندان ماند تا این‌که خانواده مقتول با دریافت صد میلیون تومان رضایت دادند.

 

مجید صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه شد و گفت: «آن زمان 19 ساله بودم. از ترس با بیل چند ضربه به سر احمد زدم و حمزه او را خفه کرد. در این 13 سال هم خودم و هم خانواده ام عذاب زیادی کشیدیم. از قضات تقاضای آزادی دارم.»

 

در پایان دادگاه قضات، حکم آزادی مجید را صادر کردند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------