معمای جسد سوخته زنی در جاده بهشت‌ زهرا +عکس



تحقیقات پلیس در حالی برای کشف معمای قتل دختر جوان در جاده بهشت‌ زهرا ادامه دارد که با گذشت چهار روز از کشف جسد هنوز هویت او شناسایی نشده است. 

به گزارش جام‌جم، ساعت 11 صبح دوشنبه گذشته مردی در تماس با پلیس از کشف جسدی سوخته در جاده بهشت‌ زهرای تهران خبر داد.

 

پس از این تماس، تیمی از ماموران کلانتری 171 تهران در محل حاضر شده و با جسد سوخته زنی روبه‌رو شدند.

 

مردی که جسد را کشف کرده بود، در تحقیقات گفت: من در این حوالی زمین کشاورزی دارم. امروز صبح در حال رفتن به زمین کشاورزی‌ام بودم که متوجه جسد سوخته شده و با پلیس تماس گرفتم. زمانی که جسد را پیدا کردم، هیچ فردی در این حوالی نبود. فکر کنم شب گذشته او را به آنجا منتقل کرده‌اند.

 

در ادامه تیمی از کارآگاهان اداره دهم همراه قاضی جنایی در محل حاضر شدند. در تحقیقات مقدماتی مشخص شد، جسد متعلق به دختری 19 ساله است که پس از قتل در جایی دیگر به آن محل منتقل شده و با بنزین به آتش کشیده شده است.

 

با توجه به این‌که مقتول لباس به تن نداشت، تیم جنایی احتمال دادند او قربانی جنایتی سیاه شده است. نبود آثار جراحت روی بدن مقتول این فرضیه را مطرح کرد که او خفه شده است.

 

پس از تحقیقات در محل جنایت، جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد تا با معاینات تخصصی علت و زمان مرگ مشخص شود. همچنین کارآگاهان ویژه قتل تهران با بررسی پرونده افراد ناپدید شده در تهران، تجسس برای شناسایی هویت مقتول را آغاز کردند تا از این طریق بتوانند راز قتل را فاش کنند.

 

با گذشت چهار روز از جنایت، شکایتی درباره ناپدید شدن زنی با مشخصات مقتول هنوز در پلیس آگاهی ثبت نشده است و تحقیقات جنایی برای رازگشایی از قتل ادامه دارد.

 

  اخبار حوادث ,خبرهای  حوادث, حوادث روز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------