کارشناس رسمی دادگستری پلیسی را که به سمت دزد شلیک کرده بود20درصدمقصر معرفی کرد



ساعت 2:45 دقیقه بامداد 13 اسفند سال 91 مرد جوانی با پلیس 206 بومهن تماس گرفت و از سرقت خودرویش خبر داد. او گفت: خوابیده بودم که بچه‌ام بیدارم کرد و خواست به او آب بدهم. معمولاً شب‌ها به ماشینم که کنار خیابان پارک کرده بودم سر می‌زدم. آن شب هم همین کار را کردم و از پنجره اتاق به بیرون نگاه کردم که ناگهان دیدم دو نفر قصد سرقت خودرویم را دارند. تا به آنها برسم خودرویم را سرقت کرده بودند.

  به گزارش ایران ؛با شکایت صاحب خودروی پراید مأموران وارد عمل شده و با شناسایی خودروی سرقتی تعقیب و گریز آغاز شد. مأموران چندین بار به سرنشینان خودروی سرقتی ایست دادند اما آنها بدون توجه به اخطارهای پلیس به فرارشان ادامه دادند. درنهایت مأموران دست به اسلحه شده و به خودرو تیراندازی کردند. یکی از تیرها به دزد اصلی که روی صندلی کنار راننده نشسته بود اصابت کرد.

 

به دنبال این تیراندازی دو متهم دستگیرشدند و سارق مجروح به بیمارستان منتقل شد. اما لحظاتی بعد جان باخت.مرگ دزد خودرو به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد و بازپرس جنایی برای بررسی این حادثه و شناسایی مقصران اصلی، کارشناس تعیین کرد.

 

با انجام تحقیقات، کارشناس رسمی دادگستری اعلام کرد مأموری که تیراندازی کرده 20 درصد، راننده و همدست دزد 30 درصد و سازمان نیروی انتظامی 50 درصد در این رابطه مقصر هستند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------