کردستان؛ مرگ یک نفر به دلیل ترس از زلزله



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
زلزله شامگاه چهارشنبه که مرکز آن روستای گوشخانی در بخش مرکزی شهرستان سروآباد بود، باعث مرگ یک مرد و مصدوم شدن 2 زن دیگر شد. 

ترس ناشی از زلزله عامل مرگ یک نفر شد.

 

 فرماندار شهرستان سروآباد (کردستان) گفت: در اثر زلزله دیشب یک نفر در روستای ماضی بن به دلیل استرس ناشی از زلزله دچار ایست قلبی شد و درگذشت.

 

کوهسار دادور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: زلزله شامگاه چهارشنبه که مرکز آن روستای گوشخانی در بخش مرکزی شهرستان سروآباد بود، باعث مرگ یک مرد و مصدوم شدن 2 زن دیگر شد.

 

وی ادامه داد: فرد متوفی 69 ساله اهل روستای ماضی بن است که بر اثر شوک وارده در حین زلزله دچار ایست قلبی شد و در روستای گوشخانی نیز 2 زن به علت ترس در حین فرار به صورت سطحی مصدوم و به بیمارستان سروآباد منتقل شدند.

 

فرماندار شهرستان سروآباد اضافه کرد: این زلزله خسارات مالی در پی نداشته است.

 

به گزارش ایرنا، ساعت 20 و 41 شامگاه چهارشنبه زمین لرزه ای به بزرگی 3.3 ریشتر در عمق هشت کیلومتری شهرستان سروآباد را لرزاند.

 

این زمین لرزه در فاصله 8 کیلومتری سرو آباد استان کردستان، 23 کیلومتری شویشه استان کردستان و 25 کیلومتری نودشه استان کرمانشاه به وقوع پیوست.

 

شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------