رازگشایی از جنایت خانم معلم



خانم معلم پس از قتل دو پسرش، به زندگی خود پایان داد. دوستان زن جوان در گفت‌وگو با جام جم از انگیزه او برای این جنایت رازگشایی کردند.

به گزارش جام‌جم، ساعت یک بامداد پنجشنبه 19مهر از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی خبر مرگ سه عضو یک خانواده به کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اعلام شد‌. با حضور ماموران در محل و تأیید خبر اولیه بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام شد .

 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، در بررسی محل وقوع جنایت اطمینان پیدا کردند که زنی حدودا 35 ساله ابتدا با نوشیدنی مسموم دو پسر 8 و 10 ساله را به قتل رسانده و بعد با خوردن همین نوشیدنی به زندگی خود پایان داده است. جسد این دو کودک در کنار هم قرار داشت و مادر بعد از اطمینان از مرگ آنها، روی جسدشان پارچه‌ای انداخته بود. این زن در دست نوشته‌ای سه صفحه‌ای عنوان کرده بود به‌دلیل افسردگی شدید اقدام به این کار کرده است.

 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز

در تحقیقات اولیه مشخص شد همسر این زن در زمان جنایت برای شرکت در مراسم سوگواری یکی از بستگانش در شهرستان حضور داشته که در پی تماس‌های تلفنی و عدم پاسخگویی همسرش به این تماس‌ها، از برادرش درخواست می‌کند برای بررسی موضوع به محل سکونت خانواده‌اش مراجعه کند که با ورود به خانه، اجساد مادر و دو‌فرزندش در کنار یکدیگر و در حالت استراحت کشف می‌شود .

 

همسایه‌ خانم معلم چه گفت

یکی از همسایه‌های این زن به جام‌جم گفت: چند سال است خانم معلم جوان و دو پسر و همسرش در آپارتمان طبقه دوم زندگی می‌کنند و همسایه‌مان هستند. او معلم مدرسه پسرانه در مقطع ابتدایی است که پسر هشت ساله‌اش محمدرضا در آنجا درس می‌خواند که در نزدیکی همین محله است. پسر دیگرش هم در مدرسه نزدیک محل کار مادرش درس می‌خواند.

 

وی افزود: آنها خانواده آرامی بودند. او را عصر چهارشنبه دیدم که با پسرانش به پارک رفته بود و به خانه باز می‌گشتند. شوهرش به شهرستان رفته بود و زن جوان همراه دو بچه‌اش در خانه بودند. آخر شب با آمدن برادرشوهرش و کمک از همسایه‌ها برای باز کردن در آپارتمان متوجه شدیم او با آبمیوه مسموم به سیانور آنها را کشته و خودکشی کرده است.

 

شوکه شدیم

یکی از همکاران این خانم معلم هم به جام‌جم گفت: او سال‌ها بود که معلم بود و درس می‌داد. لیسانسه بود و در رشته دبیری شیمی درس خوانده است. زن مهربان، با ادب و با اخلاقی بود که همه معلم‌ها و دانش‌آموزانش او را دوست داشتند. همه در شوک هستیم. از طریق مادر یکی از بچه‌ها که شاگرد خانم معلم بود متوجه این حادثه تلخ شدیم. او از بهترین معلمان مدرسه بود. این اواخر کمی گوشه‌گیر شده بود و با همکاران ارتباطی برقرار نمی‌کرد. امروز 13 نفر از دانش‌آموزان با اطلاع از مرگ خانم معلمشان سر کلاس حاضر نشدند.

 

انگیزه جنایت

یکی از دوستان مقتول نیز درباره انگیزه زن جوان به جام‌جم گفت: او چند ماه قبل باردار شد و بنابر دلایلی مجبور به سقط جنین شد. مدام عذاب وجدان داشت و افسرده شده بود. بعد از خودکشی‌اش متوجه شدم نوشته بود: «بعد از سقط جنین دچار عذاب وجدان شده و ناراحت بودم. خودم را می‌کشم.» دوستم از شوهرش خواسته بود بعد از مرگش ازدواج کند. بچه‌هایش را کشت تا با آمدن نامادری به زندگی‌شان با مشکل روبه‌رو نشوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------