طلاق غیابی از زندانی گمشده



 
 اخبار حوادث - دادگاه خانواده
طلاق غیابی از زندانی گمشده

 زن یک زندانی قدیمی که هفت سالی می‌شود از سرنوشت شوهر تبهکارش هیچ اطلاعی ندارد طلاق غیابی گرفت.

زن 48 ساله پس از سال‌ها تحمل زندگی با مردی که در طول عمرش کلکسیونی از جرایم را در پرونده کیفری خود دارد، تصمیم به جدایی گرفت. این زن با مراجعه به شعبه 255 دادگاه خانواده درخواست طلاق و پایان زندگی با همسر فراری‌اش را به قاضی ارائه داد.


«زهره» در صحن دادگاه گفت: سال‌ها با مشکلات زندگی و بدرفتاری‌ها و ناسزاگویی‌های «محمد» زندگی کردم، در ابتدا فکر می‌کردم تولد فرزند می‌تواند او را به زندگی علاقه‌مند کند و او به خاطر فرزندانش دست از جرم می‌کشد اما حضور دختر و پسرم هم نتوانست مانع دزدی‌هایش شود.


محمد کمتر به خانه می‌آمد یا با دوستانش در حال طرح نقشه سرقت یا تهیه موادمخدر بود یا به دنبال شرارت و آبروریزی در محل زندگی‌مان بود و یا به خاطر ارتکاب جرایم مختلف در زندان به سر می‌برد.


خانواده‌ام همیشه مرا تشویق به طلاق می‌کردند و می‌گفتند حضور محمد به عنوان داماد خانواده باعث خجالت آن‌هاست اما من همیشه امیدوار بودم روزی محمد اصلاح شود و به زندگی بازگردد. بارها او را به کمپ‌های ترک اعتیاد بردم، بارها از او خواهش کردم به مشاور و روانشناس مراجعه کند اما همیشه جواب دلسوزی‌هایم را با کتک زدنم می‌داد.


زهره در ادامه گفت: با وجود سختی زندگی و سرزنش دیگران با محمد ماندم تا بچه‌هایم بی‌پدر نمانند اما هفت سال پیش محمد از خانه رفت و دیگر نیامد. روزها و ماه‌های نخست فکر می‌کردم مشغول طرح یک نقشه جدید برای جرم دیگری است اما وقتی غیبت وی طولانی‌تر شد تصور کردم شاید به خاطر ارتکاب جرم در زندان به سر می‌برد. هفت سال است از محمد خبری نشده، من به چند زندان که او قبلاً در آنجا بود مراجعه کردم اما محمد در هیچ کدام از زندان‌هایی که من می‌شناختم زندانی نشده بود.


امروز آمده‌ام تا با گذشت از مهریه‌ام از محمد که مجهول‌المکان است طلاق بگیرم زیرا می‌ترسم او بار دیگر برگردد و زندگی و آینده بچه‌هایم را نابود کند.

 
بنابر این گزارش، در پایان جلسه دادرسی قاضی پرونده با بررسی اسناد و مدارک ارائه شده و سوابق کیفری محمد حکم طلاق را صادر کرد.


  اخبار حوادث - ایر ان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------