پایان جیب‌بری‌های مسافر تک‌رو در بی‌.آر.تی



 اخبار حوادث - پایان جیب‌بری‌های مسافر تک‌رو در بی‌.آر.تی

 مرد تبهکاری که در اتوبوس‌های بی‌.آر.تی جیب‌بری می‌کرد از سوی مأموران پلیس پایتخت دستگیر شد. ساعت 11 شب هفتم شهریورماه سال جاری مأموران کلانتری 137 نصر هنگام گشتزنی در خیابان به مرد جوانی که در حال پرسه‌زنی بود، مشکوک شدند و در بازرسی بدنی از این مرد مرموز تعدادی گوشی تلفن همراه به دست آمد و وی که دستپاچه شده بود ابتدا گفت که گوشی‌ها متعلق به خودش است و سعی کرد پلیس را گمراه کند اما خیلی زود دچار تناقض گویی شد.

«یحیی» 25 ساله وقتی دید که دستش برای پلیس رو شده چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت با پرسه‌زنی در اتوبوس‌های شرکت واحد و واگن‌های مترو طعمه‌های خود را شناسایی و در یک فرصت مناسب جیب آن‌ها را خالی می‌کند. تحقیقات پلیس نشان می‌داد که این دزد در مسیر غرب به شرق خیابان انقلاب به سمت میدان امام حسین(ع) از مسافران اتوبوس‌های بی‌.آر.تی جیب‌بری می‌کند.

 

این تبهکار در بازجویی‌ها به بیش از 90 جیب‌بری در واگن‌های مترو خط یک و سامانه خطوط بی‌.آر.تی خط یک از مسافران اعتراف کرد و گفت: گوشی‌های سرقتی را با قیمتی ارزان و مقابل پاساژ علاءالدین به رهگذران می‌فروختم. با اعتراف این جیب‌بر با دستور بازپرس «بیضی‌زاده» از شعبه چهارم دادسرای خارک وی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت. بنابر این گزارش بازپرس پرونده از کسانی که در خطوط بی‌.آر.تی هدف جیب‌بری قرار گرفته‌اند و چهره این دزد برایشان آشنا است خواست تا به پایگاه سوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

 اخبار حوادث -  ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------