دستگيري اشرار تخريب‌کننده خودروهاي مردم




اخبارحوادث - دستگيري اشرار تخريب‌کننده خودروهاي مردم

رييس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس از دستگيري دو شرور که اقدام به تخريب چندين خودروي سواري متعلق به ساکنان محل کرده بودند خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ اميرهوشنگ اميري در گفت‌وگو با ايسنا، در اين‌باره گفت: در ساعت 22:34 ششم مهرماه تماسي مبني بر شرارت و تخريب در خيابان امين تهرانپارس به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام شد و ماموران اين يگان براي بررسي صحت و سقم موضوع به محل اعلام شده، اعزام شدند.

رييس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس با بيان اينکه در نهايت ماموران با استفاده از سلاح سازمان اقدام به شليک 4 تير هوايي کرده و جمعيت را متفرق کردند، اظهارکرد: پس از آن در بررسي‌هاي صورت گرفته مشخص شد که راکب و ترک‌نشينان دو دستگاه موتور سيکلت آپاچي که 4 جوان شرور بودند اقدام به تخريب سه دستگاه خودرو کرده و با رهاسازي موتورسيکلت‌ها در محل، خودشان از موقعيت متواري شدند.

اميري با بيان اينکه در بازرسي از خودروها مشخص شد که از قسمت‌هاي شيشه عقب و جلو،‌ سقف و ستون خسارتي به آنها وارد شده است، تصريح کرد: در اين خصوص ماموران دو تن از عوامل تخريب کننده به نام‌هاي اشکان و فرامرز را شناسايي و با عمليات پليسي دستگير و به مقر انتظامي منتقل کردند.

رييس کلانتري 144 تهرانپارس با بيان اينکه در اين رابطه پرونده‌اي مقدماتي براي دو متهم در کلانتري تشکيل شد اظهار کرد: دو متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده اوليه براي انجام تحقيقات تخصصي و دستگيري ديگر همدستان متواري‌شان در اختيار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفتند.


  اخبار حوادث - مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------