قتل شوهر به دلیل اعتیاد




زن جوان در انتظار اجرای حکم اعدام/ قتل شوهر به دلیل اعتیاد

پرونده زن جوانی که متهم است شوهر خود را چهار سال پیش به قتل رسانده است برای اجرای حکم اعدام به شعبه اجرای احکام دادسرای کرمانشاه فرستاده شد. این زن در جریان بازجویی ها منکر قتل شوهرش شده بود و جاری خود را عامل این جنایت اعلام کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اوایل سال 89 ماموران پلیس کرمانشاه در جریان وقوع یک قتل قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند. با حضور ماموران مشخص شد که مرد جوانی در خانه اش با یک ضربه به سرش به قتل رسیده است.

اولین مظنون این پرونده همسر این مرد بود که بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت. وی در ابتدا به قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: شوهرم اعتیاد داشت و مرا خیلی اذیت می کرد. آن روز هم می خواست گردنبند مرا با زور از گردنم در بیاورد تا برای خود مواد بخرد. من هم از دستش عصبانی شدم و با کپسول خوراک پزی به سرش زدم و او را کشتم.

این زن اما در ادامه بازجویی ها تمام اعترافات خود را پس می گیرد و می گوید: عامل اصلی این جنایت جاری من است که با شوهرم اختلاف داشت. آن روز هم او آمد و شوهرم را کشت.

با این اظهارات جاری متهم دستگیر می شود ولی به دلیل عدم دلایل کافی بازپرس برایش قرار منع تعقیب صادر می کند.

در نهایت قرار مجرمیت این زن جوان به اتهام قتل شوهرش صادر می شود و پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری کرمانشاه ارجاع می شود.

زن جوان که همچنان منکر قتل شوهرش بود، پس از برگزاری جلسه قسامه در این شعبه که 50 نفر از بستگان خانواده اولیای دم در دادگاه حاضر شدند و بر قاتل بودن زن جوان قسم خوردند، او به قصاص محکوم می شود.

عبالصمد خرمشاهی وکیل این زن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: بعد از برگزاری جلسه قسامه من وکالت این زن را بر عهده گرفتم و با استناد به این موضوع که قسم خورندگان واجد شرایط نبودند و از این حادثه هم اطلاعی نداشتند به رای دادگاه اعتراض کردم. ولی متاسفانه این اعتراض مورد قبول واقع نشد و در نهایت حکم قصاص این زن از سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد. پرونده موکلم در حال حاضر در شعبه اجرای احکام دادسرای کرمانشاه است و اگر خانواده اولیای دم رضایت ندهند به زودی اجرا می شود.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------