بخشش مهریه 2 هزار سکه‌ای برای جدایی از شوهر ثروتمند




اخبار حوادث  - بخشش مهریه 2 هزار سکه‌ای برای جدایی از شوهر ثروتمند

زن جوان زمانیکه دید شوهر پولدارش رفیق بازی می کند، تصمیم گرفت به دادگاه خانواده بیاید و با بخشیدن مهریه 2 هزار سکه ای خود از شوهرش جدا شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوان به دادگاه خانواده مراجعه کرد و پس از ارائه درخواست طلاق، به قاضی شعبه 268 دادگاه گفت: دو سال پیش با محسن همسرم آشنا شدم. محسن پسر پولداری بود و خانواده ثروتمندی داشت. از روزی که او را دیدم به هم علاقه مند شدیم و ارتباطمان بیشتر شد. تا جاییکه تصمیم به ازدواج گرفتیم.

وی ادامه داد: محسن روز خواستگاری با درخواست مهریه 2 هزار سکه ای موافقت کرد و حتی با خانواده اش در این مورد درگیر شد. همین باعث که بیشتر به او علاقه مند شوم و مطمئن شوم که تصمیمم درست بوده است.

زن جوان افزود: بعد از ازدواج با محسن تصور می کردم خوشبخت ترین زن دنیا هستم و با پول و ثروتی که او داشت می توانم بهترین زندگی را داشته باشم. اما اشتباه می کردم. پول و ثروت و مهریه 2 هزار سکه ای هم نتوانست خوشبختی بیاورد.

وی بیان داشت: محسن اصلا مرد مسئولیت پذیری نیست. او انگار نه انگار که ازدواج کرده و متاهل است. از وقتی با هم ازدواج کردیم او همچنان به رفیق بازی هایش ادامه می دهد و هر روز با دوستانش بیرون می رود. حتی با آنها به سفر می رود و من را در خانه تنها می گذارد. دیگر از کارهایش خسته شدم و می خواهم از او جدا شوم. دو سال است که دارم رفتارهایش را تحمل می کنم و تصور می کنم که او درست می شود ولی فایده ای نداشت. برای همین می خواهم با بخشیدن مهریه 2 هزار سکه ای خود از شوهرم جدا شوم.

پس از ارائه درخواست طلاق این زن قاضی دستور احضار مرد به دادگاه نیز صادر کرد تا صحبت های او را هم بشنود.


اخبارحوادث - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------