شوخی دوستانه در پارک جنایت آفرید




اخبار حوادث  - شوخی دوستانه در پارک جنایت آفرید

درگیـــری میان ۴ دوست قدیمی در پارکی در شرق تهران به مرگ یکی از آنها و مجروح شدن دیگری منجر شد.

به گزارش همشهری اين حادثه حدود ساعت 2بامداد دهم مهرماه رخ داد و وقتي پليس در جريان ماجرا قرار گرفت، تحقيقات براي كشف راز جنايت آغاز شد. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه درگيري خونين بين 4بچه‌محل و دوست قديمي به نام‌هاي غلام، عليرضا، داوود و محمود رخ داده و در جريان آن داوود به قتل رسيده و غلام نيز به‌شدت مجروح شده است.

وقتي مشخص شد عامل جنايت محمود بوده است، وي دستگير شد و در بازجويي‌ها گفت: داخل پارك نشسته بوديم و حرف مي‌زديم تا اينكه من و عليرضا تصميم گرفتيم مشروبات الكلي مصرف كنيم. برخلاف ميل غلام و داوود، ما اين كار را انجام داديم و از آن به بعد چون در حالت عادي نبوديم شروع به شوخي كرديم. در اين هنگام غلام كه ناراحت شده بود با عليرضا درگير شد و عليرضا چاقوي مرا گرفت و چند ضربه به او زد.

 

با دخالت داوود، درگيري آنها پايان يافت و غلام توسط اهالي محل به بيمارستان منتقل شد. ما داخل پارك مانديم و در اين هنگام داوود چاقوي مرا كه در دست عليرضا بود از او گرفت و به من پس داد تا مبادا عليرضا دست به‌كار احمقانه ديگري بزند. دقايقي بعد داوود به‌خاطر كاري كه عليرضا كرده بود با او مشاجره كرد و چون عليرضا در حالت عادي نبود با او درگير شد.

در جريان اين درگيري، عليرضا مرا تحريك كرد و مي‌خواست كه با چاقو به داوود حمله كنم. من كه به‌دليل مصرف مشروبات الكلي در حالت عادي نبودم، با همان چاقويي كه داوود به من پس داده بود به طرفش حمله كردم و ضربه‌اي به او زدم. پس از آن هم با عليرضا پا به فرار گذاشتيم تا اينكه فهميدم داوود با همان ضربه چاقو به قتل رسيده است. پس از اعترافات مرد جوان، عليرضا نيز دستگير شد و به شركت در درگيري اعتراف كرد. سرهنگ حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: هر دو متهم با قرار بازداشت راهي زندان شده‌اند و تحقيقات تكميلي درخصوص اين پرونده ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------