شلیک 33 گلوله پدربرای قتل پسر امریکایی



 اخبار حوادث - شلیک 33 گلوله پدربرای قتل پسر امریکایی

 پدر فلوریدایی که با شلیک 33 گلوله پسرش را به شکل فجیعی به قتل رسانده بود خودکشی کرد.در این اقدام مرگبار، دختر 14ساله خانواده نیز با اصابت گلوله از پای درآمد و دختر کوچکتر در بیمارستان نجات یافت.

«دیوید مانی» متهم پرونده هنگامی که متوجه می‌شود همسرش قصد جدایی از وی را دارد، تصمیم به قتل‌عام وحشیانه کودکانش گرفت. دختر 9 ساله این مرد هنگام تیراندازی خود را پشت خواهر بزرگتر پنهان کرده و از این حادثه جان سالم به در برده است. برادر آنها «داستین» در حالی که در خواب بوده با 33 گلوله پدرش به کام مرگ کشیده شده است. اخبار حاکی است این مرد مدتی بود با همسرش درگیر بوده و او را تهدید کرده که در صورت صرف‌نظر نکردن از طلاق، بچه‌هایش را خواهد کشت.

 

این پدر بی‌رحم پس از قتل‌عام وحشیانه، به سمت خود شلیک کرده و خودکشی کرد. «ساوانا» دختر بزرگتر این مرد برای حفظ جان خواهرش خود را در مقابل تیرهای بی‌رحمانه پدر خود قرار داد.«سینتیا» مادر کودکان می‌گوید شوهرش قبل از اقدام به جنایت مخوف خود بیان کرده اگر از طلاق صرف‌نظر نکند، اتفاق بدی خواهد افتاد. زمان حادثه، سینتیا در خانه همسایه بوده که صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده است..

 

 اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------