هربار از شوهرم پول می‌خواهم ، مرا کتک می‌زند




 اخبار حوادث  - زن جوان در دادگاه خانواده:
هربار از شوهرم پول می‌خواهم ، مرا کتک می‌زند

زن جوانی که 2 سال از شوهرش خرجی نگرفته بود در نهایت به دادگاه خانواده رفت و در خواست طلاق داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و به قاضی گفت: دو سال است كه شوهرم به من خرجی نداده است ،‌هربار از او پول می خواهم مرا به باد كتك می گیرد ، من هم دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم از شوهرم به خاطر عدم پرداخت نفقه شكایت كنم. 
 
وی ادامه داد: شوهرم از همان ابتدا خسیس بود و من هرچه تلاش كردم كه این خصلت بد را كنار بگذارد بی فایده بود. در مدت این دو سالی كه با او زندگی كردم همیشه حسرت خرید های آنچنانی و لباس های گرانقیمت به دلم مانده است.او همیشه به خاطر خسیس بودنش آبروی مرا نزد فامیل و خانواده خودم برده است. حتی همه خواهر و برادرانم هم همیشه او را سرزنش می كنند. امروز درست دو سال شده كه شوهرم به من خرجی نداده است. 
 
زن جوان افزود: شوهرم اصلا به روی خودش نمی آورد. نمی دانید روزی كه مهمان داریم جانم به لبم می رسد باید با هزار سختی از او بخواهم كه برای خانه خرید كند و این موضوع واقعا عذابم می دهد. شب گذشته بار دیگر از او خواستم به من پول بدهد تا برای خودم خریدی كنم یك دفعه عصبانی شد و فریاد زد كه پول ندارد . گریه كردم و به او گفتم دو سال است كه به من خرجی ندادی. سكوت كرده بود و حرفی نمی زد. 
 
وی گفت: سكوتش عذابم داد. من هم عصبانی شدم هر چه دلم خواست به او گفتم یك دفعه عصبانی شد و مرا به باد كتك گرفت. من هم دیگر طاقت نیاوردم و تصمیم گرفتم از او جدا شوم.
 
بعد از حرف های این زن ، قاضی احضاریه ای برای شوهر این زن فرستاد تا بعد از شنیدن اظهارات او در خصوص این پرونده تصمیم بگیرد.
 
 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------