"نقشه پلید" مرد خلافکار برای ربودن طلاجات خانم ها




 اخبار حوادث  - "نقشه پلید" مرد خلافکار برای ربودن طلاجات خانم ها/ متهم به سرقت از بانوان در 5 استان اعتراف کرد

مردی به بهانه ایجاد رابطه دوستی با زنان قرار گذاشته و با مسموم کردم آنان اقدام به سرقت طلاجات می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بدنبال وصول نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرمقدس قم مبنی بر اغفال، مسمومیت به روش خوراندن نوشیدنی آلوده به داروهای خواب آور و تجاوز به عنف و متعاقب آن سرقت طلاجات توسط متهمی با هویت معلوم دارای سوابق متعدد کیفری اهل شهرستان ارومیه ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
نظر به حساسیت موضوع تیمی از کارآگاهان پی جوئی موضوع معلوم گردید که مشخص شد متهم با اغفال فرد دیگری و گذاشتن قرار با قربانی خود با بهانه برقراری ارتباط دوستی سعی در تکرار فعل مجرمانه داشته که با برنامه ریزی های انجام یافته و با هماهنگی قضائی تیمی شبانه به شهرستان تبریز عزیمت و پس از ساعت ها تعقیب و مراقبت نهایتاً متهم در حین حضور در محل قرار شناسائی و دستگیر شد.
 
بلافاصله در بازرسی بدنی از متهم  تعدادی قرص خواب آور کشف و پس از طی تشریفات اداری به ارومیه دلالت و در تحقیقات انجام یافته متهم مذکور فعلاً به سرقتهای به عنف متعدد از بانوان در استانهای تهران ، قم ،گیلان ، اردبیل و آذربایجان غربی معترف که با هدف کشف سایر بزه های ارتکابی احتمالی موضوع به سراسر کشور اعلام و کماکان در دستور کار است .
 
 اخبار حوادث - باشگاه  خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------