روش جدید قاچاق مواد مخدر + عکس



 اخبار حوادث  -  دوستان خلافکار دستگیر شدند
روش جدید قاچاق مواد مخدر + عکس

پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، 3 دوست خلافکار را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و دستگیر کرد.

ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از طریق اقدامات فنی و اطلاعاتی اطلاع می یابند فردی به هویت «م - م» با همدستی «ف - ب» و «ح - ث» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت گسترده ای دارند.

در ادامه شناسایی و دستگیری نامبردگان در دستور کار پلیس قرار گرفته و ماموران با شگردهای خاص پلیسی متوجه می شوند نامبردگان به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان شیراز درقالب «لوله های جرثقیل» خریداری و به محل های دپو واقع در میدان غیاثی و محلاتی منتقل کرده اند.

اکیپ هایی از مامورین مجرب مبارزه با مواد کخدر 25 آذرماه با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه های مذکور را به صورت نامحسوس و شبانه روزی تحت کنترل قرار می دهند که پس ازحصول اطمینان از حضور سوژه های مورد نظر به صورت همزمان و ضربتی وارد مخفیگاه های متهمان می شوند.

پس از دستگیری 3 متهم در بازرسی از مخفیگاه ماموران موفق می شوند جمعاّ مقدار ۳۶ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای درداخل لوله های جک جرثقیل جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.

سرهنگ محمدبخشنده، سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: متهمان به همراه مواد مکشوفه و یک دستگاه خودرو «پژو پارس» به پلیس آگاهی منتقل شد و مأموران با جدیت تمام جهت کشف سایر حقایق و همچنین شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین این پرونده در تلاش هستند. 

 

اخبار,اخبارحوادث,قاچاق مواد مخدر

 

 اخبارحوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------