بيسوادها ، طعمه 2 کلاهبردار معتاد




اخبار حوادث  - بيسوادها ، طعمه 2 کلاهبردار معتاد

2مرد معتاد که به بهانه کمک کردن به افراد بیسواد، اقدام به برداشت وجه از حساب عابر بانک آن‌ها می‌کردند، توسط ماموران انتظامی شهرستان بانه استان کردستان دستگیر شدند.

سرهنگ حمید رضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، از دستگیر شدن ۲ مرد میانسال به اتهام کلاهبرداری و برداشت غیر مجاز وجه از حساب عابر بانک تعدادی از هموطنان خبر داد و گفت: این متهمان که به مواد مخدر هروئین نیز اعتیاد دارند، در تحقیقات انجام شده در کلانتری ۱۲ بانه صراحتا به برداشت وجه از حساب بانکی ۹ نفر از هموطنان در شهرستان‌های مختلف کشور از جمله مهاباد، پیرانشهر، بانه و... اعتراف کردند.

وی در خصوص شیوه و شگرد متهمان نیز اظهار داشت: این متهمان در جریان تحقیقات فاش کردند با پرسه زنی در اطراف بانک‌ها، هنگامیکه افراد بیسواد قصد استفاده از دستگاه‌های عابر بانک را داشتند با تظاهر به کمک به آن‌ها در دریافت وجه، با استفاده از غفلت مالباختگان مبالغی را نیز به حساب بانکی خود انتقال می‌دادند.
 
فرمانده انتظامی بانه خاطر نشان کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده، با دستور مقام قضایی و با صدور قرار یک میلیارد ریالی روانه زندان شدند.


 اخبار حوادث   - باشگاه  خبر نگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------