دستگیری سردسته اصلی سایت شرط‌بندی فوتبال در البرز




اخبار حوادث  -  دستگیری سردسته اصلی سایت شرط‌بندی فوتبال در البرز

از جمله سرنخ‌های مهم کشف شده، مربوط به محل اختفای یکی از متهمان بود که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد وی در یکی از مناطق شهرستان کرج سکونت داشته و گرداننده اصلی شبکه شرط‌ بندی فوتبال نیز این فرد است.

رئیس پلیس فتای استان البرز از دستگیری سردسته اصلی سایت شرط‌ بندی فوتبال در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ یزدان نیکنام، اظهارکرد: به دنبال یافتن سرنخ‌هایی از راه‌اندازی و فعالیت یک سایت شرط‌ بندی فوتبال، ماموران پلیس فتا پیگیری‌های تخصصی و فنی ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در ابتدا ماموران متوجه شدند که فرد و یا افرادی با تبلیغات در فضای مجازی به دنبال عضو‌گیری برای یک سایت شرط‌بندی فوتبال و کلاهبرداری هستند که به دلیل غیرقانونی بودن اینگونه فعالیت‌ها و کلاهبرداری‌های انجام شده، تلاش بی‌وقفه‌ای برای برخورد با مجرمان آغاز شد.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به اینکه ماموران پلیس فتا از شیوه‌های علمی و تخصصی پیگیری و کشف جرم استفاده می‌کنند، در مدت کوتاهی سرنخ‌های بسیار خوبی از گردانندگان این سایت به دست آمد.

نیکنام گفت: از جمله سرنخ‌های مهم کشف شده، مربوط به محل اختفای یکی از متهمان بود که با بررسی‌های بیشتر مشخص شد وی در یکی از مناطق شهرستان کرج سکونت داشته و گرداننده اصلی شبکه شرط‌ بندی فوتبال نیز این فرد است.

وی افزود: ماموران پلیس فتا با اخذ دستور مقام قضایی، مخفیگاه وی را محاصره و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای استان البرز ادامه داد: این فرد ابتدا منکر هرگونه جرم و راه‌اندازی سایت غیرمجاز شرط‌ بندی و کلاهبرداری بود اما وقتی با مستندات پلیس روبرو شد، راهی به غیر از اعتراف نداشت.

نیکنام اضافه کرد: متهم در اعترافات خود به صراحت گفت که از طریق شبکه مجازی شماره حسابی را در اختیار افراد قرار داده و از آن‌ها برای عضویت درخواست پول کرده است.

وی یادآورشد: این فرد حدود پنج ماه به فعالیت غیرقانونی خود ادامه می‌دهد تا اینکه ماموران پلیس فتا او را شناسایی و دستگیر می‌کنند.

رییس پلیس فتای استان البرز در پایان گفت: تمام کلاهبرداران از سادگی مردم سوء‌استفاده می‌کنند و به همین دلیل نیاز است که شهروندان در مواجه با فعالیت‌های مشکوک به ویژه در شبکه‌های مجازی، هوشیار بوده و به هیچ عنوان در معاملاتی که طرف‌های مقابل را نمی‌شناسند، وارد نشوند.


 اخبار حوادث  -  ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------