محاصره عامل دوئل مرگبار در مخفیگاه مرزی



 اخبار حوادث  - این جنایت در شهرک غرب تهران رخ داد
محاصره عامل دوئل مرگبار در مخفیگاه مرزی

عامل دوئل مرگبار در شهرک غرب در مخفیگاه مرزی در محاصره پلیس جنایی افتاد.خرید موادمخدر گل بهانه‌ای شد تا این جنایت کلید بخورد.ساعت 5/9 شب 27 آبان‌ماه وقتی در بوستان طاهرخانی شهرک غرب دوئل خونینی بین گروهی جوان درگرفت جنایتی رقم خورد.

با مخابره این درگیری هولناک به مأموران کلانتری 134 شهرک غرب تیمی از تجسس خود را به بوستان طاهرخانی رسانده و در بررسی‌های میدانی پی برد که دو گروه از جوانان با چاقو به یکدیگر حمله‌ور شده‌اند که «اشکان» و «محمدحسین» 24 و 18 ساله هر دو زخمی شده‌اند.وقتی آمبولانس‌های اورژانس دو پسر جوان را به سمت بیمارستان حرکت دادند مأموران سه دوست اشکان و محمدحسین را که در صحنه حاضر بودند دستگیر کردند و تحت بازجویی گرفتند.

 

هنوز هیچ سرنخی از این درگیری خونین دردست نبود که به پلیس اطلاع داده شد اشکان به‌خاطر اصابت چاقو به قفسه سینه جان باخته و محمدحسین نیز تحت مراقبت‌های ویژه است.در این مرحله بازپرس رودگر از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شد و برای ردیابی عاملان جنایت مأموریت ویژه‌ای را پیش‌روی اداره 10 پلیس آگاهی قرار داد.دوستان اشکان می‌توانستند سرنخ خوبی برای رازگشایی از این دوئل مرگبار باشند، آنها پیش‌روی افسر بازجو قرار گرفتند.

 

پسر جوانی که وحشتزده بود، گفت: «شب حادثه دو جوان از یک خودرو پیاده شدند و گفتند که به دنبال خرید موادمخدر از نوع گل - GOL – هستند. اشکان نیز نشانی پسری به نام داریوش را به آنها داد و گفت داریوش در بوستان دیگری که کمی بالاتر از بوستان طاهرخانی است اقدام به خرید و فروش موادمخدر می‌کند؛ آنها نیز پس از گرفتن مشخصات داریوش و اطمینان از حضور وی در بوستان، سوار خودرو شده و با چند جوان دیگر که داخل آن نشسته بودند از محل دور شدند».

 

وی افزود: «حدود نیم ساعت از رفتن آنها نگذشته بود که باز نزد ما برگشته و سراغ جوانی به نام اشکان را به عنوان فروشنده گل گرفتند! زمانی که متوجه شدند اشکان همان کسی است که آنها را به سراغ داریوش فرستاده بود بسیار عصبانی شده و با وی درگیر شدند؛ به قصد کمک به اشکان ما نیز با آنها درگیر شدیم که با بالا گرفتن درگیری، دیگر سرنشینان خودرو نیز وارد درگیری شدند که ناگهان متوجه شدیم اشکان و محمدحسین چاقو خورده‌اند؛ مهاجمان هم بسرعت از محل فرار کرده و ما نیز توسط پلیس دستگیر شدیم.»

 

با توجه به ادعاهای دوستان اشکان و شناسایی جوانی به نام «داریوش» دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. داریوش بلافاصله در همان بوستان محل ترددش در محدوده اتوبان یادگار امام(ره) دستگیر شد.داریوش که تا زمان دستگیری از قتل اشکان اطلاعی نداشت با اطلاع از این ماجرا گفت: آن شب در پارک بودم که اشکان با من تماس گرفت و گفت چند نفر به دنبال خرید مواد گل هستند و به این بهانه نشانی پارک و مشخصات مرا به آنها داده است.

 

پس از دقایقی چند جوان به بهانه خرید گل به من مراجعه کرده اما اقدام به زورگیری پول‌ها و گوشی تلفن همراهم کردند. در همین زمان موفق به شناسایی یکی از آنها به نام شایان شدم که همین موضوع زمینه دوستی ما با هم شد و آنها نیز پول‌ها و گوشی تلفن همراهم را بازپس دادند. من که قصد تلافی کار اشکان را داشتم گفتم فروشنده گل شخصی به نام اشکان در همان بوستان طاهرخانی است؛ آنها نیز پس از گرفتن مشخصات اشکان از پارک خارج شدند و پس از آن هیچ خبری از درگیری داخل بوستان طاهرخانی و مرگ اشکان نداشتم.

 

با شناسایی یکی از سرنشینان خودرو به نام شایان خانه وی در تهرانسر شناسایی شد و کارآگاهان موفق به دستگیری‌اش شدند و این پسر شرور با اعتراف به حضورش در صحنه قتل گفت که قاتل دوست 24 ساله‌‌اش به نام اسماعیل است.بررسی‌ها نشان داد اسماعیل خانه‌شان در تهرانسر را ترک کرده و به منطقه‌ای مرزی در استان گیلان گریخته است.

 

با شناسایی مخفیگاه قاتل فراری در شمال غرب کشور کارآگاهان تهران با دستور قضایی به استان گیلان اعزام و با انجام اقدامات دقیق پلیسی روز 18 دی‌ماه موفق به دستگیری وی شدند.اسماعیل که می‌دید چاره‌ای جز اعتراف ندارد، گفت: قصد ما جنایت نبود یک درگیری عادی تبدیل به این قتل شد و وقتی شنیدم کسی که با چاقو هدفش قرار داده‌ام کشته شده ترسیدم و تهران را ترک کردم، پشیمانم و عذاب‌ وجدان دارم.


  اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------