قتل کودک 8 ساله از سوی قاتل بین‌المللی



 اخبار حوادث  -  قتل کودک 8 ساله از سوی قاتل بین‌المللی

مرد جنایتکاری که به اتهام قتل مردی در گرجستان تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، در اقدامی جنون‌آمیز کودک هشت ساله‌ای را در کلاله کشت.

به گزارش جام جم، ساعت 15 و 30 دقیقه بیست و دوم دی امسال، پسر هشت ساله ای به نام مهدی، خانه شان را در یکی از محله های شهرستان کلاله استان گلستان به قصد بازی با دوستانش ترک کرد. با طولانی شدن غیبت پسر بچه، خانواده اش شروع به جستجو برای یافتن وی کردند تا این که یکی از همسایه ها جسد غرق در خون مهدی را در حالی که با ضربه های چاقو به قتل رسیده و در کنار خیابان افتاده بود، پیدا کرد.

تیمی از ماموران راهی محل جنایت شده و به تحقیق از همسایه ها و افراد حاضر در محل پرداختند تا شاید بتوانند ردی از عامل این جنایت دلخراش پیدا کنند. کارآگاهان متوجه شدند اهالی مردی را دیده اند که در حال فرار از محل حادثه بوده و گمان می کنند او مرتکب این جنایت شده باشد.

با مشخصاتی که شاهدان حادثه از قاتل در اختیار پلیس قرار دادند و چهره نگاری، معلوم شد این تصویر به یک قاتل فراری تحت تعقیب پلیس بین الملل شباهت دارد. همین سرنخ باعث شد که روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شود.

کارآگاهان جنایی جستجوی گسترده ای را برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز کردند تا این که با گذشت پنج ساعت، مخفیگاه عامل جنایت را در 200 کیلومتری محل حادثه در شهرستان گالیکش شناسایی و با محاصره محل، متهم را دستگیر کردند.

متهم که «امین» نام دارد، با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و اظهارات متناقضی را بیان کرد. این در حالی بود که تحقیقات پلیس نشان می داد، متهم مدتی پیش در کشور گرجستان با فردی درگیر شده و او را کشته بود و پس از این جنایت تحت تعقیب پلیس بین الملل آن کشور قرار گرفته و به شهرستان کلاله بازگشته و زندگی مخفیانه ای را آغاز کرده بود. هنوز مشخص نبود این مرد با چه انگیزه ای پسر خردسال را به قتل رسانده است.

تحقیقات کارآگاهان جنایی در رابطه با رازگشایی از این حادثه ادامه داشت تا این که متهم روز گذشته به قتل این کودک اعتراف کرد و گفت: من مردی را در گرجستان کشتم و پس از بازگشت به ایران، زندگی مخفیانه ای را آغاز کردم. برای حفاظت از خودم همیشه چاقو حمل می کردم. روز حادثه با دیدن پسر خردسال ـ مهدی ـ که فرزند همسایه قدیمی مان بود، با چاقویی که دست داشتم، راهش را سد کردم. او خواست فریاد بزند که نفهمیدم چطور شد او را با ضربه های چاقو زخمی کرده و باعث مرگ وی شدم. آن لحظه به من جنون دست داد و نمی خواستم این کودک را بکشم.

با توجه به اظهارات متناقض متهم، تحقیقات کارآگاهان جنایی برای مشخص شدن انگیزه اش در کشتن این پسر خردسال ادامه دارد.


   اخبارحوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------